Direktor marketinške agencije Briefing Davor Huić smatra da će dio knjige o odlučivanju u multikulturnom kontekstu biti zanimljiv hrvatskim tvrtkama koje se žele proširiti na regionalno tržište i internacionalizirati svoje poslovanje.
Priručnik za menadžere prvi je naslov iz edicije o teoriji i praksi poslovoditeljstva. Glavni direktor Profila Igor Rajković rekao je da će ta kuća tržištu u početku ponuditi dva do tri nova naslova na godinu iz područja businessa, managementa, marketinga i nove ekonomije. Najavio je i naslove posebno za mlade i posebno za iskusne menedžere.
Predsjednik Uprave Lure Željko Perić i direktor agencija Selectio i Moj-posao ističu da Hrvatska oskudijeva menedžerima, odnosno da ih malo znade osigurati kompetitivnost svojih tvrtaka. U Hrvatskoj srednji i niži nije spreman preuzeti ovlasti višeg menegementa i moraju se spustiti na nižu razinu zbog tržišne dinamike, kazao je Perić.
(Hina) nz jn