Samo tri Hrvata moraju odvesti svoje Priuse na servis

U SKLOPU preventivne servisne akcije na novoj generaciji Priusa, čija je prodala krenula u listopadu prošle godine, na servis će morati i primjerci sa hrvatskih cesta, točnije njih samo tri.

Dakle, u Hrvatskoj su preventivnom servisnom akcijom obuhvaćene tek tri Toyote Prius, i to kako bi se obavile preinake na softveru koji se koristi za upravljanje ABS sustavom protiv blokiranja kotača. Posljedica je to izvješća o neusklađenosti osjeta kočenja prilikom spore aktivacije ABS-a.

U sklopu servisa izvršit će se preinake na sustavu nadzora i upravljanja radom ABS-a kako bi se skratilo vrijeme reakcije i osjetljivost na proklizavanje kotača. Predviđeno trajanje servisnog postupka je oko 40 minuta. Vlasnici vozila bit će pismenim putem obaviješteni da dođu do Toyota servisa na besplatan pregled i podešavanje upravljačke elektronike ABS sustava.

Toyota je pokrenula i besplatni info telefon 0800 0894 na kojem se mogu zainteresirani informirati o svemu vezanom za ovu preventivnu servisnu akciju.

U Toyoti naglašavaju kako do danas nije prijavljena niti jedna nezgoda koja bi mogla biti povezana s ovim problemom, kao i da ostali Toyota i Lexus modeli dostupni na našem tržištu nisu uključeni u ovu preventivnu servisnu akciju.

Pročitajte više