SDP-ova kampanja koštat će 15,8 milijuna kuna

SDP je objavio izvore i okvirni iznos troškova u predizbornoj kampanji na svojim internetskim stranicama. Ukupna svota koju planira potošiti iznosi 15,8 milijuna kuna.

Za oglašavanje u elektroničkim medijima, dakle, na televiziji, radiju, internetu i tiskanim medijima, planiraju potrošiti 7.8 milijuna kuna.

Slijedi vanjsko oglašavanje (Billboard i City light) sa 2,7 milijuna kuna, zatim organizacija predizbornih skupova sa 2 milijuna i troškovi propagandnog materijala sa 1,3 milijuna kuna. Na telefonsku kampanju i kontakt s građanima SDP-ovci će potošiti milijun kuna, jednako kao za "ostale usluge i troškove".

11,18 milijuna kuna SDP će dobiti sukladno Zakonu o izboru zastupnika u Hrvatski sabor za izbornu promidžbu.

Dva milijuna kuna dobivaju od članarina i donacija članova, a još dva od donacija drugih fizičkih i pravnih osoba.

Najmanje, 620.000 kuna, su proračunska sredstva SDP-a dobivena sukladno Zakonu o financiranju političkih stranaka prenesena iz tekućeg poslovanja.

V.Š.

Pročitajte više