IAA 2013: Hyundai i10

Hyundai je u Frankfurtu predstavio redizajnirani, a opet odmah prepoznatljivi, i10 model opremljen stiliziranom prednjom maskom s nakošenim svjetlima i usisnicima. Krasi ga Hyundaijev poznati dizajn 'fluidne skulpture', a odlikuje se zakrivljenom krovnom linijom, staklenim krovom i 13, 14, odnosno 15-inčnim alu-felgama.

###

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U usporedbi s prethodnikom, novi je i10 80mm duži, 65mm širi i 40mm niži, a njegov je međuosovinski razmak povećan za neznatnih 5mm. Posebna pažnja pridavala se poboljšanju unutrašnjosti pa su tako u kabini korišteni kvalitetniji materijali, a moderniziran je i sam dizajn. Osnovni modeli ne mogu se pohvaliti opsežnom opremom, no skuplje varijante dobile su električno upravljive prozore, centralno zaključavanje, automatsku klimu i grijana prednja sjedala. Sklapanjem stražnjih sjedala, zapremnina prtljažnika povećava se na izdašnih 1046 litara.

Opcije motora uključivat će 1.0-litreni, 3-cilindrični benzinski agregat od 66 KS koji razvija 94 Nm okretnog momenta, 1.0-litrenu, 3-cilindričnu jedinicu gotovo iste snage koja može koristiti klasično gorivo i LPG te 1.2-litreni, 4-cilindrični, benzinski motor od 87 KS koji razvija 120 Nm okretnog momenta. Jedinice se mogu upariti s 5-brzinskim ručnim ili 4-brzinskim automatskim mjenjačem.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara