MINI otkrio tehnologiju za 2014. godinu

MINI je objavio prve službene tehničke detalje o svom novom hatchbacku koji bi javno trebao biti predstavljen ovog studenog. Treća generacija popularnog gradskog automobila dobit će tako nove benzinske i dizelske jedinice koje uključuju 3 i 4-cilindrične turbo jedinice s direktnim ubrizgavanjem goriva od 134, odnosno 189 KS te 1.5-litreni common-rail agregat od 114 KS čija će se efikasnost popraviti za 7 posto u odnosu na 1.6-litrenu jedinicu koju zamjenjuje. Svi motori bit će upareni s automatskim ili ručnim mjenjačima te start/stop sustavom.

###

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova UKL1 platforma koju koristi i BMW omogućit će 'precizne i sportske vozne osobine' te 'dodatnu udobnost u vožnji'. Po prvi put u jednom MINIju pojavit će se i elektronički podesivi amortizeri pomoću kojih će se moći birati dva moda vožnje: sportski i udoban. Također, elektronički servo sustav pružat će 'agilnost, sigurnost i udobnost', a probleme s proklizavanjem koje su imali moćniji modeli s prednjim pogonom riješit će novi sustav za kompenzaciju okretnog momenta. Novi pak kočioni sustav bit će lakši i efikasniji.

Unatoč povećanim dimenzijama vozila, njegova ukupna težina bit će smanjena. U tu svrhu, ali i zbog povećanja sigurnosti i agilnosti, na ključnim dijelovima korišten je čelik visoke čvrstoće. Sigurnosti pridonosi i aktivni poklopac motora, novi standard za MINI 3, koji se automatski podiže u slučaju bliskog susreta s pješakom pri brzinama od 20 do 55 km/h.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara