Bugatti Centodieci je reinkarnacija legende, ima 1600 KS i košta 8 milijuna eura

Bugatti Centodieci je reinkarnacija legende, ima 1600 KS i košta 8 milijuna eura
Foto: Bugatti

DA, sve rečeno u naslovu je istina, a dodajmo i da su svi planirani primjerci našli put do svojih novih vlasnika.

Ako je prethodnik EB110 raritet sa 126 primjeraka, što reći za ovaj novitet čija je planirana naklada tek deset primjeraka. I ne samo to, proizvodni plan kaže da će proizvodnja trajati punih pet godina, odnosno planiran je ritam isporuke od tek dva primjerka godišnje.

A ono što ovaj model čini posebnim, pored originalnog dizajna, svakako je 8.0 W16 motor. Naime, Chironov pogon je temeljito prerađen, a epilog je plus od 100 KS. Da, ovaj monstrum sada daje 1600 KS. Dodatna snaga znači da će 100 km/h imati za 2,4 sekunde, na 200 km/h će biti nakon 6,1 s, a 300 km/h će postići sedam sekundi kasnije. I tako sve do limitiranih 380 km/h.

Promijenili su u Bugattiju i poneki dio vozila, odnosno s metala su prešli na karbon, pa je automobil u konačnici 20 kg lakši od Chirona.

Bugattijev šef Stephan Winkelmann je povodom premijere u Pebble Beachu izjavio da bolja specifična snaga i preinake znače da ovaj novitet ima bolju upravljivost, odnosno da je dinamičniji. Kakva utjeha za nekoga tko je dao nekoliko puta više od ionako (pre)skupog Chirona.

Nema sumnje, dizajn inspiriran 110-icom je pun pogodak, posebno s obzirom na to da su morali poštovati visokotehnološke zahtjeve pogona. Kompleksna mreža usisnika za dovod svježeg zraka morala se uklopiti u vanjski dizajn, a jedini dio koji nema neke poveznice s klasikom iz 1990-ih je stražnji kraj. Sve u svemu, u Bugattiju mogu biti zadovoljni ocjenama stručne kritike. Uostalom, model je rasprodan, a to je na kraju dana jedino bitno.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara