Gotovo je! Prestanak proizvodnje dragulja strojogradnje

Gotovo je! Prestanak proizvodnje dragulja strojogradnje
Foto: Bentley

PROIZVEDEN je zadnji primjerak ovog V8 motora. 

Posljednji primjerak V8 motora bit će ugrađen u 30. po redu primjerak finalne serije modela Mulsanne. Bentley Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner označava kraj jedne duge i slavne epohe, o čemu će se još godinama govoriti sa sjetom. 

Posljednji primjerak Great Eight motora koji se proizvodi od 1965. godine je već sklopljen i ugrađen u posljednji Mulsanne. 6.75 V8 u svojoj zadnjoj izvedbi daje 530 KS i čak 1.100 Nm. 
L-serija motora je tijekom šest desetljeća konstantne gradnje doživjela oko 36.000 primjeraka, a sve karakterizira u potpunosti ručna izrada. Posljednja generacija motora je sklapana za 15 sati po primjerku, čime je konstrukcija dovedena do savršenstva. 

Priča o motoru seže u 1950-e kada je Jack Phillips dobio zahtjev za razvoj novog motora koji će u postojećim gabaritima (radnog volumena) davati 50% veću snagu. Motor je razvijen nakon svega 18 mjeseci, a onda je proveo 500 sati na ispitnom stolu u punom gasu. Položio je prvi ispit i krenuo na cestu. Godine 1959. je nastao 6,2 litreni motor, a onda je 1971. godine sveden na 6,75 litara kako bi stao u postojeće modele. Zadnji veliki redizajn motora napravljen je 2010.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara