Lancer Evo postaje plug-in hibrid

Lancer Evo postaje plug-in hibrid

DONEDAVNO je ideja hibridnog ili električnog pogona u sportskim automobilima bila tabu tema, no svjedoci smo sve većg broja konceptnih, ali i produkcijskih automobila koji nam jasno ukazuju kako se vremena mijenjaju.

Tako bi se sljedeća generacija legendarnog Mitsubishijevog sportaša mogla podičititi i hibridnim plug-in sustavom koji će ovom automobilu, pored boljih performansi, donijeti i ekološki nastrojenije kupce. Radi se o pogonskom sklopu koji će premijeru imati sljedećeg tjedna na tokijskom auto salonu, a kao pokazni će primjerak poslužiti studijski PX-MiEV, odnosno konceptna premium obrada Outlandera stvorena prvenstveno kao tzv. showcase za novi pogon.

Konkretnije, kod modela PX-MiEV prednje i stražnje kotače pokreću dva sinhrona elektromotora s uzbudom putem permenentnog magneta snage 60 kW (82 KS) i okretnog momenta od 200 Nm, a tu je i 1,6-litreni MIVEC benzinski motor snage 116 KS (85 kW) te maksimalnog okretnog momenta od 125 Nm. Benzinac, pored pokretanja kotača, služi i kao generator za Li-Ion baterije, odnosno za spomenute električne motore, zajedno sa sustavom regenerativnog kočenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogonski sklop je uparen s Mitsubishijevim S-AWC sustavom pogona na sva četiri kotača te automatski izabire različite modove rada ovisno o načinu vožnje i preostaloj količini energije u baterijama.

Sve u svemu u Mitsubishiju tvrde kako ovaj sustav u PX-MiEV-u osigurava potrošnju od oko 2,5 l/100 km. U produkcijskom modelu sljedeće generacije bi ista vjerojatno iznosila više, posebno ukoliko dođe i do očekivanog rasta snage. Ovakav se Evo na tržištu očekuje oko 2013.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara