Renault Clio slavi 30. rođendan
SVIMA nama koji smo imali sreću da se družimo sa svim generacijama modela, pa i sa slavnim prethodnikom, ovo je jasan signal da smo ostarjeli.
Punih je 30 godina prošlo otkako je Renault okrenuo veliku stranicu i "peticu" zamijenio modelom Clio. Od prvog predstavljanja 1990. Clio je prodan u više od 15 milijuna primjeraka, čime je postao globalni bestseler Renaulta. Najčešće je nosio titulu omiljenog automobila Francuza, a na tronu B segmenta u Europi nalazi se od 2013.
Tijekom godina, Renault je uspješno čuvao DNK izvornog modela nudeći u svakoj generaciji više. Odnedavno se družimo s petom generacijom modela i prisjećamo se priča koje su obilježile prethodnike.
Slavni Clio prve generacije kod mnogih će ostati upamćen po praktičnosti i udobnosti, ali i po fantastičnoj Williams izvedbi. S drugom generacijom dolazi planetarni uspjeh, još više komfora i brojne specijalne izvedbe. S jedne strane, ovaj je model nosio i potpis naše slavne skijaške obitelji, a s druge je bio tu beskompromisni V6.
Clio sazrijeva i pritom podiže standarde da bi s petom generacijom dosegao vrhunac kao kompletno obiteljsko vozilo, prvi put dostupno s E-TECH hibridom.
Kako bi obilježio ovu veliku obljetnicu, Renaultov digitalni tim pokrenuo je akciju pod nazivom #CLIOGENERATION. Princip je jednostavan: gotovo svatko ima svoju priču s Clijom. Renault na svojim društvenim mrežama dijeli arhivske fotografije i videozapise, intervjue s osobama koje su sudjelovale u razvoju, i, prije svega, priče o Cliju koje je podijelila naša zajednica. Komadiće njihova (i Cliova) života pronaći ćete na Instagramu, Facebooku i Twitteru.
U kolovozu je Renault pokrenuo marketinšku kampanju "Novo poglavlje velike priče" koja će se na hrvatskom tržištu pojaviti krajem rujna. U toj kampanji, Clio nadilazi i spaja generacije, pričajući priču o majci i njenom sinu koji se razvijaju zajedno s Clijom, od prve generacije do najnovijeg Clija E-TECH.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati