Tvrtka Citroën Hrvatska slavi 8. rođendan

Tvrtka Citroën Hrvatska slavi 8. rođendan

GENERALNI zastupnik vozila Citroen za Hrvatsku, tvrtka Citroen Hrvatska slavi svoj osmi rođendan.

Krenuvši doslovno od nule, tvrtka je u posljednjih nekoliko godina popularizirala francusku marku i dovela ju u društvo najboljih. Najveću odgovornost snosi konkurentna gama atraktivnih modela, ali i snažan marketinški nastup kojim je "double chevron" postao i u Hrvatskoj prepoznatljiv po svojim standardnim kvalitetama.

U prvih devet mjeseci ove godine, Citroën se nalazi na četvrtom mjestu u prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila s 5.205 prodanih vozila i 8.83 % udjela na tržištu.

Kronologija djelovanja tvrtke

14. ožujka 1996. godine osnovano je poduzeće DDA (Društvo za distribuciju automobila ) koje u listopadu službeno počinje raditi kao uvoznik Citroënovih vozila s četiri zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

28. listopada iste godine tvrtka prelazi u 100 % vlasništvo "Automobiles Citroën" i mijenja ime u "Citroën Hrvatska". Dvije godine kasnije, u prosincu 1998. godine provodi se konsolidacija firme u smislu preuzimanja procedura grupacije PSA Peugeot Citroën, po kojima Citroën Hrvatska počinje poslovati kao punopravna filijala grupacije.

04. listopada 2001. godine tvrtka dobiva certifikat ISO 9001 :2000, te postaje prvi certificirani uvoznik vozila u Hrvatskoj.

01. rujna 2004. Citroën Hrvatska otvara svoj prodajni centar pod nazivom "Citroën Hrvatska, Prodajni salon Savska" na adresi Savska 41 u Zagrebu.

Danas, na svoj osmi rođendan, tvrtka je prodala 39.000-ti automobil u Hrvatskoj, Citroen C2 1.1i. Trenutno je u tvrtki zaposleno 42 djelatnika, a prodajnu mrežu u Hrvatskoj čini 23 ovlaštena distributera, te pet agenata.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara