U ovom autu ni vožnja u koloni nije stresna

U ovom autu ni vožnja u koloni nije stresna
Foto: M.N.

TIJEKOM testa smo zapeli u koloni na autocesti, evo kako nam je bilo.

Nakon Toyote Yaris na test smo preuzeli većeg, ali osjetno mlađeg brata. Da, ostali smo u taboru Toyote, i dalje hibridne, ali u osjetno većem, ugodnijem i tehnološki naprednijem okruženju. Nova Corolla je nedavno stigla na hrvatsko tržište, u sve tri karoserijske izvedbe i uz jednu bitno novinu. A to je da dizelaša nema u ponudi, ali su dva hibrida.

Mi smo testirali limuzinu u formi slabijeg hibrida, a o našim dojmovima moći ćete uskoro čitati. Zasad samo jedan detalj iz sedmodnevnog druženja, a dogodio se ove nedjelje. Loše vrijeme i velika seoba naroda uzrokovali su velike gužve na autocesti A1. I to se dogodilo već kod Ogulina, kad smo u stani-kreni formatu vozili do Bosiljeva i dalje do Novigrada. U Karlovcu je već kolona jurila i do 100 km/h.

Jasno, u takvim uvjetima sasvim je svejedno koliko "konja" je ispod poklopca i koliko je startan auto. Toyota se definitivno ovdje iskazala. Standardnu opremu čini radarski navođen tempomat, a on omogućuju da nakon zadavanja brzine auto u potpunosti samostalno vozi. Corolla je sama kočila, usporavala i ubrzavala, ali i kretala nakon stajanja. Jedino je u trenucima duljeg zastoja bilo potrebno pritisnuti gas za aktivaciju sustava. nema sumnje, adaptivni tempomat koji funkcionira i u stani-kreni ritmu je vrlo korisna stvar. 

U voznoj traci nas je držao drugi sustav aktivnom potporom u zakretanju upravljača, dovoljno je samo imati ruke na istome. I dobar dio takve vožnje smo na koncu odradili na struju, pa je prosječna potrošnja ostala na hvale vrijednoj razini. Ako je vjerovati putnom računalu, prosjek testa je zadnjeg dana konstantno padao i završio na 5,5 l/100 km. I da, u ovom autu nije potrebno imati stalno pogled na ploči s instrumentima da biste bili informirani, sve se ispisuje i na vjetrobranu kroz Head-up zaslon. 

A kako funkcionira radarski navođen tempomat kod Corolle pogledajte u nastavku. I da, recimo još kako Corolla Sedan kreće od 129.900 kn.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara