3 namirnice koje sprječavaju napadaje gladi

3 namirnice koje sprječavaju napadaje gladi

Foto: 123 RF

KAD nas iznenada uhvati glad, većina nas poseže za lošim i nekvalitetnim namirnicama.

Kako se to ne bi događalo, bilo bi dobro da uz sebe imate neke od ovih namirnica, koje dokazano stvaraju osjećaj sitosti, kao međuobrok.

1. Integralne žitarice


Integralne ili cjelovite žitarice sadrže veći udio vlakana, zbog kojih duže osjećamo sitost. Osim što su bogate proteinima, cjelovite žitarice sadrže različite minerale, poput magnezija, željeza, selena te vitamine A, B i E.

2. Bobičasto voće


Bobičasto voće obiluje vlaknima, tvarima koje su važne za pravilan rad probavnog sustava. Maline, brusnice, borovnice, ribizl, kupine... Birajte! Njih možete jesti zasebno ili u kombinaciji s grčkim jogurtom, no ukusne će biti i kao smoothie.

3. Brokula


Možete ju jesti zasebno, ali i u ukusnom smoothieju, kojem ćete dodati grčki jogurt i slatke banane. Ova zelena namirnica puna je vitamina C, A i K, a ima i sposobnost pomlađivanja i detoksikacije organizma. No, brokula se može pohvaliti i visokom dozom sulforafana za koji se smatra da sprječava rak.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara