Trening rutina za velike noge

Foto: Shutterstock

NEMOJTE biti jedan od onih koji preskaču trening nogu. Ukoliko vam zaostaje donji dio tijela, a već duže trenirate u teretani, možete isprobati ovu rutinu koju je dovoljno napraviti jednom tjedno. Trening je vrlo zahtjevan i namjenjen je već iskusnijim rekreativcima koji pravilno izvode ove vježbe.

Pratite opterećenja s kojima radite ove vježbe te ih svaki novi tjedan postepeno podižite ili  napravite koje ponavljanje više. Trening je intenzivan i velikog volumena, stoga dobro odmorite noge prije nego što ga ponovite (najmanje 5 dana)!

ČUČANJ 4 x 8

HODAJUĆI ISKORAK 3 x 20 (10 ponavljanja svakom nogom)

"LEG PRESS"  3 x 10-12

NOŽNA EKSTENZIJA 3 x 12-15

Tekst se nastavlja ispod oglasa
NOŽNA FLEKSIJA 3 x 12-15

STOJEĆE PODIZANJE NA PRSTE 4 x 15

POTISAK ZA LISTOVE
3 x 12

ČUČANJ sa 30-40% 1RM* 3 x 20

*30-40% 1RM- označava 30-40% od one kilaže koju možete podignuti samo jednom; npr. ako na čučnju možete napraviti samo jedno ponavljanje sa maksimalno 100 kg, onda ćete čučanj, kao zadnju vježbu u ovom programu, raditi sa 30-40 kilograma.

Također, izbjegavajte puno aktivnosti na dan ovog treninga, kako bi noge bile odmorne, te kasnije imale zasluženi odmor za adekvatan oporavak!

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara