Evo kako je Jessica Simpson uspjela skinuti 45 kilograma u šest mjeseci

Evo kako je Jessica Simpson uspjela skinuti 45 kilograma u šest mjeseci
Foto: Instagram

KAD se ovoga tjedna pjevačica i glumica Jessica Simpson pohvalila novom linijom i priznala da je smršavila 45 kilograma u šest mjeseci, mnogi su se zapitali kako je to moguće.

Odgovor je vrlo jednostavan, a otkrio ga je Jessicin trener Harley Pasternak.

“Prvo, nikad ne radim s vagama. Poanta je usvojiti zdrave navike i pridržavati ih se. Svaku večer, prije nego što legne u krevet, Jessica mi šalje e-mail kojim mi daje do znanja da je zadovoljila sve uvjete koje smo zacrtali za taj dan. Tako liježe s osjećajem zadovoljstva i uspjeha. Ona je uspjela ostvariti ono najvažnije, a to je hraniti se pravilno. Nusprodukt je gubitak 45 kilograma”, ispričao je za časopis People Pasternak koji stoji iza figure mnogih poznatih i slavnih.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Jessica Simpson (@jessicasimpson)

Harley već dugi niz godina radi s Jessicom pa jedno drugo dobro poznaju. 

“Razlika u odnosu na inače i sada jest u tome da je njena transformacija rezultat onoga što je radila sama, a ne tiče se toliko tjelovježbe”, kaže Pasternak.

Simpson je prije šest mjeseci rodila treće dijete, kćerkicu Birdie Mae, i tjelesnoj aktivnosti se vraćala postepeno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Jessica Simpson (@jessicasimpson)

“Prvo je cilj bio napraviti 6000 koraka u danu, a to je mogla družeći se s djecom. S vremenom, odvažila se postići 12000 koraka u danu”, pojasnio je slavni trener.

Pjevačica se nije ubijala u teretani. Posjećivala ju je tri puta tjedno i trenirala po 45 minuta. 

“Pomogao sam joj da se vrati u formu nakon svakog porođaja, ali ovaj put je to bilo malo teže jer je imala 108 kilograma. To je dokaz da s godinama postaje malo teže i izazovnije”, navodi Pasternak.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Jessica Simpson (@jessicasimpson)

Veliku ulogu u transformaciji igrala je i prehrana. Jela je tri obroka dnevno i dvije užine. U svaki obrok je uključivala proteine, vlakna i zdrave masti, a užine su bile kombinacija proteina i vlakana ili proteina i masti.

“Povremeno si je dopuštala uživanje u nekim nezdravim namirnicama, primjerice kad su u pitanju bile rođendanske proslave, ali to je to. Motivirana je i pozitivna”, zaključio je.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara