Gladni ste? Ove namirnice imaju manje od 200 kalorija, a zasitne su

Gladni ste? Ove namirnice imaju manje od 200 kalorija, a zasitne su
Foto: 123RF, Instagram

OSJEĆATI se sito a ne pretjerati s kalorijama itekako je izazovno, ali ne mora biti. Ako birate namirnice bogate vlaknima, proteinima ili mastima, lakše je najesti se a ne prekoračiti dnevni preporučeni unos kalorija jednim obrokom. 

Dijetetičarka Chloe McLeod najčešće konzumira ovih pet namirnica koje imaju manje od 200 kalorija po jednom standardnom obroku.

Banana

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Chloe McLeod (@chloe_mcleod_dietitian)

Banana prosječne veličine sadrži oko stotinu kalorija. Banana je odličan zalogaj prije tjelovježbe jer sadrži ugljikohidrate.

Bademi

U 30 grama badema nalazi se 185 kalorija. Bogati su zdravim mastima, sadrže oko šest grama proteina i odličan su izvor vlakana pa će vas dugo držati sitima.

Slanutak

Ova namirnica je bogata proteinima i u pola šalice slanutka nalaze se četiri grama vlakana te 92 kalorije.

Tuna

Manja konzerva tune u maslinovom ulju sadrži 17 grama proteina, pet grama masti i samo 113 kalorija. 

Ječam

Pojedete li tri četvrtine šalice kuhanog ječma, unijet ćete 142 kalorije u organizam. Ova žitarica je bogata vlaknima i ugljikohidratima koji se sporo probavljaju pa ćete biti siti satima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara