Ova popularna vježba je prilično loša ideja, a stručnjak otkriva zašto

Ova popularna vježba je prilično loša ideja, a stručnjak otkriva zašto
Foto: 123RF

U intervalnim treninzima visokog intenziteta jedna od češće izvođenih vježbi je skok iz čučnja s potiskom ramena. To je svakako intenzivna vježba, posebno kad je izvedete 20 puta. No, takozvani "marinci", najefikasnija vježba za cijelo tijelo, možda i nisu toliko zdravi.

Trener Michael Boyle otkrio je za Women’s Health zašto tu vježbu smatra lošom.

“Kad izvodite ‘marince’, zakrećete zglob, a onda radite veliki šok za prednji dio ramena, koji je ujedno i najslabiji. To nije dobro, posebno kod velikog broja ponavljanja”, napisao je Boyle.

“Ako netko kaže da će to učiniti sto puta i naziva to vježbanjem, ja bih se zabrinuo”, dodaje stručnjak.

Boyle pojašnjava kako nikada nije bio pobornik razmišljanja da je zdravo vježbanje ono koje je bolno i toliko naporno da ne možete doći do daha. Zapravo, savjetuje, puno je efikasnije izvoditi vježbe koje ne uzrokuju bolove, a tijelo nakon njih nije sklono ozljedama.

“Ako izvodite 'marince' kako biste poradili na donjem dijelu tijela, preporučujem samo skok iz čučnja”, dodaje Boyle.

“Ako trebate vježbu za gornji dio tijela, radite sklekove. Postoji milijun vježbi koje vam može preporučiti trener za zdravlje kardiovaskularnog sustava, a koje će vas jednako umoriti.”

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara