Ovo je deset najboljih zimskih sportova koji sagorijevaju hrpu kalorija

Ovo je deset najboljih zimskih sportova koji sagorijevaju hrpu kalorija
Foto: Instagram

NIJE jednostavno natjerati se na trening kad se živa u termometru spusti ispod ništice. Ipak, prije nego što svjež zrak odlučite zamijeniti ugrijanom teretanom, razmislite o zimskim aktivnostima jer neke od njih sagorijevaju nevjerojatnu količinu kalorija i pokreću proizvodnju endorfina. Razmislite samo o brojnim sportašima poput skijašice Lindsey Vonn za čijim tijelom mnogi uzdišu. Isplati se isprobati nešto od navedenog, zar ne?

Skijaško trčanje

“Skijaško trčanje angažirat će mišiće vaših nogu, a radite i ramenima, tricepsima, bicepsima i gornjim dijelom leđa pomoću štapova koji vam pomažu da se pomičete prema naprijed”, pojašnjava profesor Wayne Westcott. 

Konstantnim rotiranjem tijela radite i na bočnim trbušnim mišićima, a u sat vremena intenzivnog skijaškog trčanja možete sagorjeti od 750 do 1050 kalorija.

Skijanje uzbrdo

Možda zvuči neobično, ali postoje i zaljubljenici u skijanje uzbrdo. Ova aktivnost u satu sagorijeva između 750 i 1080 kalorija.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Liz Wilson (@lizwilsonyoga)

“Svakim korakom radite na gluteusu, stražnjoj loži i kvadricepsima. Koristite štapove pa aktivirate i tricepse, nadlaktice, ramena i gornji dio leđa, a morate se držati uspravno pa radite i na coreu i donjem dijelu leđa”, dodaje Westcott.

Klizanje

Ne možete poreći da klizačice i klizači imaju dobro oblikovane stražnjice.

“Kad kližete, snagu crpite iz gluteusa. Svaki put kad se odgurnete, radite ekstenziju kukova, a glavni pokretač je gluteus”, pojasnio je fitness stručnjak Noam Tamir.

Vrlo je važno i držanje pa klizanjem djelujete na core i bočne trbušne mišiće te donji dio leđa. 

Sat vremena klizanja sagorijeva od 800 do 1200 kalorija, što nije zanemariv iznos.

Snowshoeing

Hodanje s krpljama za snijeg ili snowshoeing je odlična vježba za bokove. Svakim korakom koji napravite, radite protiv otpora koji vam pruža snijeg i djelujete na bokove. 

“Krplje za snijeg su malo šire od običnih cipela pa ćete održavati veći razmak među nogama. Posebno aktivirate bokove, gluteus, stražnju ložu i kvadricepse”, pojašnjava Westcott.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Arild Moen (@arimoen)

Intenzivno hodanje s krpljama za snijeg sagorijeva 570 do 840 kalorija po satu, a hodanje u običnim zimskim cipelama između 300 i 450 kalorija po satu.

Snowboarding

Pošto ne držite štapove, glavna radnja je ona koju obavljate rukama. Ipak, možete sagorjeti od 300 do 450 kalorija u satu. 

“Važno je voditi računa o težini tijela, a coreom i bočnim trbušnim mišićima rotirate torzo i stabilizirate donji dio tijela. Koristite i noge, odnosno gluteus i bokove kako biste se okrenuli i spustili niz planinu”, dodaje Tamir.

Skijanje

"Za skijanje su važne snažne noge. Koljena su vam savijena čime zapravo cijelo vrijeme radite na kvadricepsima", pojasnio je Tamir.

Puno rada ulažu i stopala, a nemojte misliti da ste zanemarili torzo. Jurenjem niz snježnu padinu na skijama u satu ćete sagorjeti od 450 do 670 kalorija.

Snow-ga

Nitko ne kaže da je joga u snijegu ugodna zbog niske temperature, ali imat ćete nevjerojatnu fotku te iskusiti još neke dobrobiti za tijelo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lydia Hagelund (@hagelult)

“Drhtanje je aktivnost kojom pasivno sagorijevate najviše kalorija. Ako želite sagorjeti kalorije kako biste se zagrijali a da se ne znojite, iskušajte ovu vrstu joge”, poručuje Westcott.

Show-ga sagorijeva 226 do 335 kalorija po satu, ovisno o intenzitetu kojim se izvodi.

Trčanje

Ne morate prekrižiti trčanje jer je pao snijeg. Ubrzajte srčani puls i sagorite 566 do 839 kalorija po satu. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Randee (@run.randee79)

Ako odaberete trčati po snijegu, ne zaboravite investirati u topliju odjeću i kvalitetne zimske tenisice za trčanje koje su izrađene od vodonepropusnog materijala. 

Planinarenje ili hodanje

Kad je hladno, zagrijati se možete ubrzanim hodanjem i sagorjeti od 300 do 450 kalorija u satu.

Nemojte zaboraviti da ova aktivnost čini čuda za psihičko zdravlje, hrani vašu kožu vitaminom D i prevenira siječanjsku depresiju.

Sanjkanje

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marcin Jerzy (@jerzymarcin)

Probudite dijete u sebi i iz podruma izvucite sanjke. Nabrusite ih, nađite odgovarajuću površinu, dobro se zabavite i sagorite 400 do 600 kalorija u sat vremena.

Sanjkanje je odlična vrsta kardio treninga kojim radite na nogama, a aktivirate i bočne trbušne mišiće te ruke kojima se održavate dok se spuštate niz padinu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara