S ovim savjetima stručnjaka do ljeta ćete imati isklesane trbušne mišiće

S ovim savjetima stručnjaka do ljeta ćete imati isklesane trbušne mišiće
Foto: 123RF

ŽELITE li ovog ljeta pokazati svoje isklesane trbušne mišiće na plaži? To i nije nemoguće uz ovih nekoliko savjeta stručnjaka. Jedino je važno da imate volje i da krenete, ne sutra, već odmah danas.

Pokrenite se

"Za početak je dovoljno da s promjenom zdravih navika ne čekate ljeto, već da krenete odmah danas. Počnite s malim i ostvarivim ciljevima. Ako primjerice niste bili u teretani cijelu zimu, vaš cilj ne bi trebao biti vježbanje šest dana u tjednu. Krenite s dva dana i nakon nekog vremena povećajte na tri i više", kaže nutricionistica Leah Silberman.

Izbacite alkohol

"Ako pokušavate izgubiti višak kilograma, jedna od najboljih stvari koju ćete učiniti je izbaciti alkohol, pogotovo ako ste na nekoj strogoj dijeti. Te se kalorije mogu prilično nakupiti, a vašoj prehrani ne dodaju nikakvu hranjivu vrijednost", kaže dijetetičarka Natalie Rizzo.

Izbacite hranu bogatu ugljikohidratima prije spavanja

"Ugljikohidrati se pohranjuju kao masnoća ako se ne iskoriste odmah, a noću ne trošimo mnogo energije. Razmislite o maratoncu u noći prije velike utrke - što ovi trkači jedu? Tjesteninu! Maratoncima je potrebna ta pohranjena energija kako bi optimizirali vrhunske performanse. Međutim, ako sljedeće jutro ne trčite maraton, možda vam neće trebati isti izvori ugljikohidrata. Umjesto toga, jedite bjelančevine, pogotovo ako želite smanjiti masnoće na trbuhu”, savjet je dijetetičarke Leah Kaufman.

Pobijedite nadutost

"Držite se dalje od hrane i pića koja izazivaju nadutost. Postoje i neka specifična ponašanja u prehrani i namirnice koje nadutost povećavaju: nemojte piti kroz slamčicu, prestanite žvakati žvakaće gume i izbacite gazirana pića", rekla je Kaufman.

Jedite namirnice bogate proteinima

"Prilikom svakog obroka pazite da pojedete barem nešto od proteina. Proteini ne samo da pomažu u izgradnji mišića, već vas čine i sitima jedno duže vrijeme. To znači da je manje vjerojatno da ćete se prejesti kasnije tijekom dana”, savjet je Natalie Rizzo.

Usredotočite se na cjelovite namirnice

"Zdrava prehrana sadrži mnoštvo voća, povrća, cjelovitih žitarica, orašastih plodova i sjemenki, graha i mahunarki. Počnite s uključivanjem ovih namirnica u svoju prehranu", rekla je Silberman.

Promijenite način vježbanja

„Pokušajte s određenim osnovnim vježbama koje prije niste radili, npr. jogom ili pilatesom. Uvijek je dobro promijeniti rutinu kako biste "šokirali" tijelo. Vaše tijelo se navikne na jedan način vježbanja nakon određenog vremena i zato je dobro promijeniti nešto”, izjavila je Kaufman.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara