Ako ovu vježbu možete raditi čitavu minutu, svi će biti impresionirani

Ako ovu vježbu možete raditi čitavu minutu, svi će biti impresionirani

Foto: Instagram/Pinterest

JESTE li ikada koristili klizeće diskove u svom treningu? 

Klizeći diskovi (gliding discs) relativno je jeftino fitness pomagalo kojeg u treningu koristi malo ljudi, ali se njihova popularnost ipak širi u posljednje vrijeme. 

Oni će vam omogućiti kvalitetnije korištenje ruku i stopala, u širokom rasponu različitih vježbi i u svim mogućim smjerovima. Zato su diskovi odlično pomagalo, a osim što omogućuju pravilniji i teži pokret, "blagi" su prema zglobovi i doista se mogu koristiti svugdje. Mogu i trebaju, pogotovo ako tražite vježbu s kojom ćete izvući svoj maksimum. 

Zato vam danas predstavljamo vježbu Sliding Through, naoko jednostavan potez no, pokušajte je pravilno raditi cijelu minutu. Ako izdržite, svaka vam čast! 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se radi: 

Sjednite s nogama ispruženim na podu ispred vas, sa svakom petom na jednom disku, a dlanove stavite na pod, pored bokova. Podignite bokove klizeći nogama prema naprijed dok podižete bokove sve dok vam tijelo ne stvori ravnu liniju, a potom preokrenite gibanje i stražnjicu pogurajte što više iza sebe. Pokret ponavljate punu minutu, ili koliko možete, jer je, kao i svaku drugu vježbu, važnije raditi je pravilno. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara