Trener Margot Robbie otkrio kojih vas devet koraka dijeli od holivudskog tijela

Trener Margot Robbie otkrio kojih vas devet koraka dijeli od holivudskog tijela
Foto: Instagram

DAVID Higgins, trener koji stoji iza izgleda glumice Margot Robbie, otkrio je da vas od holivudskog tijela dijeli samo devet koraka. 

Higgins je čovjek kojem će se za savjet obratiti čak i Claudia Schiffer i ima bogato iskustvo, zbog kojeg sigurno zna odgovor na pitanje je li povremeni post najbolji izbor ako želite isklesati trbuh.

1. Ne ubijajte se visoko intenzivnim treninzima

HIIT (visoko intenzivni intervalni trening) je sve popularniji, ali Higgins je za Healthista pojasnio da takve vježbe nisu uvijek najbolji odabir.

“Važno je da ne tražite brzo rješenje. Birajte vježbe koje dugoročno možete izvoditi, koje ne izazivaju bol i u kojima uživate. Fokusirajte se na ono što možete, a ne što ne možete”, pojasnio je.

2. Kombinirajte vježbe

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli David Higgins (@davidhigginslondon)

Njegov drugi savjet je da se usredotočite samo na jednu vrstu treninga. On idealnom smatra kombinaciju vježbi koje se izvode koristeći težinu vlastitog tijela, pilates i nešto intenzivnije. 

“Pazite da se ne preopteretite odmah na početku”, savjetuje. 

3. Povremeni post je najučinkovitiji za kontrolu prehrane

Higgins je fan povremenog posta i tu metodu slijedi već godinama uz odlične rezultate. 


“Najdraži pristup mi je 16:8 tijekom kojeg 16 sati gladujem, a osam sati jedem što želim. To i jest poanta. Sviđa mi se jer ne postoje namirnice koje su zabranjene, već period kad je konzumacija hrane ograničena. Tijelu ponekad treba reset”, dodao je.

4. Naučite brinuti o sebi

Slavni trener smatra da ljudi misle da brinu o sebi, a zapravo uvijek zanemaruju jedan od tri važna aspekta zdravog životnog stila. Kako kaže, fitness, prehrana i briga o sebi su vrlo važni i trebate obratiti pozornost na sve to u cjelini.

5. Fokusirajte se na core i gluteus

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli David Higgins (@davidhigginslondon)

Iako vam je možda cilj učvrstiti određeni dio tijela, Higgins smatra da su core i gluteus najvažniji. Tvrdi da je za to najbolji pilates uz koji ćete brzo uočiti razliku.

6. Trenirajte samo 21 minutu

Možda mislite da za tijelo iz snova trebate provoditi dane u teretani, no Higgins uvjerava da je dovoljna samo 21 minuta.

“To svatko može. Najvažnije je da ste dosljedni”, uvjerava.

7. Donosite realne planove

Mnogi ljudi brzo odustaju jer se preopterećuju. Zato je Higginsov savjet da budete realni i postavite ostvarive ciljeve i nagradite se kad ih ostvarite.

8. Ne posustajte nakon jedne greške

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli David Higgins (@davidhigginslondon)

“Ako niste mogli odoljeti sladoledu na kraju dana, nemojte odustati od promjene za koju ste se odlučili. Jednostavno nastavite dalje”, kaže ovaj trener.

9. Estetika je bonus

Iako vam je želja izgledati odlično, prema mišljenju trenera, ključno je shvatiti da se promjena događa iznutra, a izgled koji će se mijenjati je samo bonus.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara