Trenerice otkrivaju najčešće greške prilikom izvođenja popularnih vježbi

Trenerice otkrivaju najčešće greške prilikom izvođenja popularnih vježbi
Foto: 123RF

SVAKU vježbu potrebno je pravilno izvoditi kako biste postigli željeni rezultat. Osim toga, to je i način kojim prevenirate ozljede. Naime, postoje neke jednostavne vježbe poput čučnjeva i mrtvog dizanja, a koje i oni koji su svakodnevno u teretani izvode krivo. Poznate trenerice otkrile su koje se najčešće pogreške događaju prilikom izvođenja popularnih vježbi.

Nicole Winhoffer savjetuje da je kod čučnjeva važna početna poza. Prije nego što savijete koljena, budite sigurni da su vam pete, koljena, kukovi i ramena u ravnini.

Lacey Stone kaže kako mnogi žure prilikom izvođenja trbušnjaka ili čučnjeva kako bi što prije odradili ponavljanja.

''Što ste sporiji, to ćete razviti veću snagu'', pojašnjava ova trenerica.

Chaturanga Dandasana jedna je od poznatijih joga poza. Iako je prilično zahtjevna, postoji način kojim ćete je lakše izvesti.

''Umjesto da o toj pozi razmišljate kao o skleku, pokušajte kontrolirati pokrete i izvodite ih sporije'', savjetuje trenerica Hilaria Baldwin. 

Prilikom izvođenja kardio vježbi, uvijek ramena gurajte unazad i držite se uspravno. To je savjet trenerice Jeanette Jenkins. 

''Ako se naginjete prema naprijed, dio težine prebacujete na spravu i ne dobivate od vježbe koliko biste trebali'', pojasnila je Jenkins.

Na kraju, kad radite mrtvo dizanje, uvijek održavajte kralježnicu ravnom. To je naputak trenerice Anne Kaiser.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara