Uz samo deset koraka sačuvajte figuru i tijekom blagdana

Uz samo deset koraka sačuvajte figuru i tijekom blagdana
Foto: Instagram

AUSTRALSKA trenerica Camilla Akerberg prava je fitness inspiracija, ali jednako tako dobro zna da blagdani mnoge dovode u iskušenje i prava su prilika da skrenete s puta i odbacite zdrave navike.

Zato je osmislila plan koji se sastoji od deset točaka i tako pomogla ljudima da ostanu zdravi i aktivni i tijekom sezone slavlja.

1. Pripremite se

Ako je pred vama puno događanja i tuluma, prvi savjet je da se za njih unaprijed pripremite.

"Dovedite se u odličnu formu prije nego što počnu zabave", napisala je Camilla na svom blogu.

Možda ćete to lakše postići ako pred sebe postavite zanimljive izazove, odaberete jasan plan prehrane i poradite na zdravim navikama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Camilla Akerberg (@camilla_akerberg)

2. Koristite automobil

Iako je zdravije pješačiti, kad su u pitanju zabave uvijek koristite automobil jer ćete se tako držati podalje od alkohola, koji je prepun kalorija. 

"Korištenje automobila je odličan izgovor da pijete vodu, a ni prijateljima neće smetati što imaju vozača", pojasnila je Camilla.

3. Pridržavajte se plana prehrane

Uoči blagdana teško je odoljeti fritulama i drugim slasticama, ali Camilla smatra da je dobro držati se plana prva tri tjedna prosinca, a onda se na Božić nagraditi. 

"Pametno birajte hranu. Neka se vaši obroci sastoje od proteina, zdravih masti i povrća", predlaže.

4. Povećajte unos vlakana

Vlakna su uvijek važna, a posebno tijekom blagdana jer reguliraju zdravlje probavnog sustava. Vlakna će vas dulje držati sitima i tako ćete utjecati na unos hrane.

5. Jedite zdrave masti

Opskrbite se avokadom, maslinovim uljem, bademima i lososom. Camilla ističe da će vam pomoći da se riješite viška sala, ali i pomoći u izgradnji mišićne mase te popraviti pamćenje i ojačati imunološki sustav.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Camilla Akerberg (@camilla_akerberg)

6. Jedite više proteina

Savjet trenerice je da pazite kako se hrana priprema i uvijek dajete prednost varijantama grilla.

"Jedite meso, perad, ribu, jaja i povrće s visokim udjelom proteina", savjetuje.

7. Radite više kardio vježbi

Mnogima je kardio mrzak, ali je učinkovit. Kad konzumirate više kalorija, potrebno je intenzivirati treninge i sagorjeti više kalorija, a kardio je za to odličan saveznik.

Camilla ni sama ne radi često takve vježbe, ali u vrijeme blagdana uvijek u rutinu dodaje elemente HIIT treninga. Preporučuje kratke oštre setove, kao i supersetove koji ciljaju specifične mišiće.

8. Vodite aktivan životni stil

Druženja s prijateljima ne moraju se odvijati samo u blizini hrane i pića. Prošećite, budite zajedno aktivni.

9. Vježbajte s prijateljima

Vježbanje u paru je učinkovito. Imat ćete priliku isprobati nešto novo, učvrstiti prijateljstvo i dobiti osobu na koju ćete se moći osloniti i obrnuto. Također, ako vam se ne ide na trening, prijatelja nećete iznevjeriti, zar ne?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Camilla Akerberg (@camilla_akerberg)

10. Maksimalno umanjite štetu, nemojte je izbjegavati

Ne budite prestrogi prema sebi, zadnji je savjet trenerice.

"Naravno da ćete jesti i popiti nešto tijekom blagdana. Neka vam motivi budu siječanj i novi fitness ciljevi koje možete postaviti za taj mjesec", zaključila je Camilla.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara