Ako radite ovo, kolege vas ne mogu smisliti

Foto: Shutterstock

U SVAKOM uredu postoji naporni kolega, ali jeste li taj naporni kolega upravo vi?

Jeste li se ikad zapitali kako se vaše ponašanje odražava na vaše suradnike? Ako niste, sad je pravo vrijeme, jer je Business Insider pobrojao tri jednostavne stvari koje, ako radite, vrlo vjerojatno ne sjedaju najbolje onima s kojima dijelite ured.

Glasni ste

Možda dosad niste primijetili, ali obratite pažnju jeste li najglasnija osoba na poslu. Obavljate li privatne pozive sjedeći među ljudima? Ako to već radite, probajte se barem malo stišati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kad pričamo s ljudima koje dobro poznajemo imamo običaj pričati glasnije, a to sigurno iritira vaše kolege. Osim toga, nikoga ne zanima vaš posjet dermatologu, prepirka sa stanodavcem ili boljom polovicom. Također, mogli biste iz pristojnosti i stišati zvono telefona.

Šaljete poruke dok ste na sastancima


Upotreba telefona dok ste na sastancima jedna je od najnepristojnijih stvari koje možete napraviti u uredu. Takvo vaše ponašanje govori ostatku ljudi u prostoriji da za njih nemate nimalo poštovanja, a to je mišljenje koje ćete kasnije teško ispraviti.

Ako nikako ne možete izbjeći odgovaranje na mail tijekom sastanka, najavite to unaprijed.

Smrdite

Ako uzmemo zdravo za gotovo da vam je higijena na razini, čime smo riješili taj problem, uvijek ostaje smrdljiva hrana. Uredski su prostori jako često hermetički zatvoreni i ako nemaju kamo pobjeći dok vi jedete ćevape s lukom, kolegama ste sigurno na vrhu mrziteljskog popisa. Ako se iz nekog razloga ne možete kontrolirati, barem ostatke od hrane iznesite sa sobom iz ureda, a ne da ih bacite u koš pored stola.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara