Evo što poslodavci stvarno gledaju u vašem životopisu tih šest sekundi koje vam posvete

Evo što poslodavci stvarno gledaju u vašem životopisu tih šest sekundi koje vam posvete

Foto: The Ladders

IAKO nikad ne možemo sa sigurnošću znati zbog čega nismo dobili posao nakon razgovora s poslodavcem, nova studija mogla bi ponuditi neke moguće odgovore.

Prema novom istraživanju internetske stranice The Ladders, koja se bavi spajanjem nezaposlenih i poslodavaca, ovi potonji provedu u prosjeku šest sekundi gledajući vaš životopis te zatim određuju uklapate li se ili ne u njihov plan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za izradu njihove studije koristile su se tehnikom "eye trackinga", to jest praćenjem pokreta oka, na 30 poslodavaca tijekom perioda od deset tjedana kako bi zabilježili i analizirali na što se i kako dugo netko usredotočuje pri apsorbiranju informacija i izvršavanju zadatka.

U to kratko vrijeme koje će provesti proučavajući vaš životopis, poslodavci će se koncentrirati na vaše ime, trenutnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu, te prethodnu titulu i radno mjesto, početak i kraj rada na njemu i edukaciju, piše Business Insider.

Na dva su priložena životopisa pokazana mjesta na kojima se pogled poslodavca najviše zadržava, a jasno je kako je desni promatran temeljitije nego lijevi jer je jasnije i konciznije sastavljen.

Uzme li se u obzir veoma kratko vrijeme u kojem trebate ostaviti dobar dojam na poslodavca, iz The Laddersa poručuju da životopis mora biti sastavljen jasno, smisleno i u vizualnoj hijerarhiji, a nikako ne biste trebali dodavati bilo kakve nepotrebne elemente koji bi mogli odvlačiti pažnju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara