Alfa Mi.To: Veličina nije bitna
NAKON nebrojenih najava Alfa Romeo konačno izlazi sa službenim informacijama vezanim uz kompaktni novitet.
Suprotno očekivanjima, Alfa Junior nosi ime Mi.To, kao poveznicu dva, za Alfu, bitna talijanska grada. Radi se o Milanu, gradu u kojem je utemeljen dizajn automobila, te Torinu, gdje će se novitet proizvoditi. U svakom slučaju, Mi.To je prvi Alfin novitet nakon prelijepe Alfe 8C Competizione. Kao što se i očekivalo, Alfa Romeo je po pitanju dizajna opet našao dobitnu formulu.
Djelomično inspiriran prije spomenutom ljepoticom, Mi.To preuzima brojna estetska rješenja. Prije svega to je oblik bočnih staklenih površina, a potom i prednjica vozila s prepoznatljivim dizajnom svjetala. Ista stvar ponavlja se i straga gdje u oči upadaju dopadljivo osmišljena svjetla s LED tehnologijom i krom obrubom.
Nadalje, Alfa Romeo garantira vrhunski stil u kabini, ali i visok stupanj kvalitete. Mi.To je sportski kompakt naglašenih premium gena, a na tržištu ga očekuje brojna konkurencija, počevši već od Minija.
Stoga je za očekivati da se će se Alfa doista potruditi ponuditi kvalitetna rješenja koja traju. Uostalom, u originalnost i atraktivnost nitko ni ne sumnja.
Dinamični Mi.To u duljinu mjeri 406 cm, širok je 172 cm i visok 144 cm, a koristi osnovu Fiatovog Grande Punta. Zvuči odlično, kao i podatak kako najmanja Alfa u pogledu tehnologije ničim nije zakinuta u odnosu na veću braću. U prilog tomu ide Alfin DNA sustav i serijski ESP, kao i četiri potentna motora. Kao i kod nove Delte, svi odreda su turbinski potpomognuti.
Početak ponude činit će motori u rasponu snage od 90 do 155 KS, a kasnije će se ponuda proširiti novim motorima. Osim 1.8 benzinca snažnog oko 180 KS, prava poslastica će biti GTA izvedba pogonjena turbo-benzincem snažnim oko 230 KS.
MiTo će premijerno biti predstavljen u lipnju, dok se dolazak na europsko tržište očekuje već u srpnju.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati