Audi TT clubsport quattro: Ekstrem snažan 300 KS

WÖRTHERSEE Tour poznatiji kao GT Meet i ove je godine premijerno predstavio nekoliko atrakcija. Audi je doveo A3 clubsport, ali i unaprijeđenu speedster izvedbu prošlogodišnje atrakcije, TT clubsport quattro.
 
Audijev cilj je bio vrlo jasan, razviti automobil koji će pružati vanserijski užitak u vožnji i pritom njegovati premium karakteristike serijskih modela tvrtke iz Ingolstadta. To mu je uspjelo već u prvom izdanju, pa sada svi na novu inačicu gladaju kao na najavu serijskog modela.

U prilog tome ide i nešto smireniji dizajn, ako se to tako može reći. Automobil je sada estetski puno bliži serijskom izvorniku. Ekstravagantne linije su nešto staloženije, a napuštena su i neka studijska rješenja.

Primjera radi, vrata opet imaju ručice za otvaranje, retrovizori su povećani, a i vjetrobran je nešto izraženiji. Dali bi se kladiti kako je i na motor vraćena zaštitna plastika.

Osjetno veća pažnja posvećena je sigurnosti. Glave putnika štite ojačanja u minimiziranom A nosaču i okvirima iza sjedala. Prednja svjetla dobila su trendi LED dnevnu rasvjetu, dok straga u oči upadaju ispušni topovi i automatizirani stražnji spojler. Automobil je postavljen na 19-inčne naplatke u visokopoliranom finišu na koje su montirani pneumatici mjera 255/35.

Izveden u duhu klasičnog speedstera, bez klasičnog vjetrobrana i spremišta krova, TT clubsport ima samo jedan cilj, pružiti vlasniku čisti užitak u vožnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tome će od velike pomoći biti 2.0 TFSI benzinski motor kojemu je sada snaga povećana na čak 300 KS. Motor je uparen sa S tronic mjenjačem, a snaga se na podlogu prenosi putem quattro pogona na sve kotače.

Boljim voznim osobinama doprinosi i 66 mm veći trag kotača u odnosu na serijski TT.

Osim moćne propulzije, TT clubsport je jednako uvjerljiv kada treba stati. Kočnice su posuđene s modela TTS, što znači da prednji diskovi u promjeru mjere 340 mm, a stražnji 310 mm. S obzirom na prošlogodišnju "keramiku", ovo je još jedan pokazatelj da bi clubsport mogao doživjeti serijsku varijantu, pa makar i u nekoliko primjeraka.

Unutrašnjost automobila, bar kad su u pitanju boje, vrlo je slična prošlogodišnjem prijedlogu.


 
Atraktivna kombinacija kontrastnih nijansi, obilato korištenje metalne dekoracije i vrhunska sportska sjedala okupirat će maštu mnogih, a posebno bogatih šeika koji će prvi moći kupiti ovaj model.

Tako barem tvrdi neimenovani izvor prema kojemu je Audi odlučio proizvesti stotinjak primjeraka za potrebe klijentele u klimatski povoljnim krajevima.

 M.N.
Foto: Audi

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara