Autodelta J4 2.2C: Talijanska duša, britanska snaga

ALFA ROMEO u svojoj ponudi ima prelijepe proizvode spremne da većini ispune sve snove. S obzirom na prvoklasne estetske vrijednosti, vizualnom identitetu nema se što dodati, no kad su je u pitanju dinamika, može se i mora više. Tako misle u Autodelti i predstavljaju apsolutnu novost, prerađenu Alfu 159.

Punim imenom 159 J4 2.2 C,  radi se o tuningu modela opremljenog 2.2 JTS benzinskim četiricilindarskim motorom. Pomalo neočekivano, renomirani britanski tuner ovog je puta zaobišao snažniju (i težu) 3.2 V6 izvedbu s Q4 pogonom na sve kotače i izabrao slabiji motor iz JTS serije s direktnim ubrizgavanjem goriva.


 
Njemu je snaga povećana s osnovnih 136 kW/185 KS na 180 kW/245 KS, a maksimalni okretni moment s 230 na 290 Nm. Rezultat je to ugradnje Rotrex C30-74 kompresora (0,65 bar), kao i brojnih pratećih modifikacija.

Potpuno novi je usis izrađen od aluminija, reprogramiran je ECU (Engine Control Unit), ugrađene su i NGK Iridium IX svjećice, te ispušni sustav s četiri izlazne cijevi. Najkraće rečeno, i dalje je to tehnološki dragulj, ali sada osjetno snažniji (link).
 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za bolji kontakt s podlogom brinu se Dunlop SP Sport Maxx GT pneumatici mjera 245/35 postavljeni na 19-inčne OZ-ove Botticelli aluminijske naplatke (link).

Izvorni prednji pogon unaprijeđen je LSD sustavom, odnosno diferencijalom s djelomičnim proklizavanjem. Iz poglavlja mehanike vrijedi još spomenuti potentnije kočnice, kao i ovjes optimiziran ugradnjom novih amortizera i opruga.
 

Izvana se automobil distancira aerodinamičkim setom, koji svojim dizajnom ne narušava sportsku eleganciju automobila. S druge strane, aerodinamika vozila je poboljšana, a vaga pokazuje i pokoji kilogram manje. Naime, usprkos ugradnji kompresora i prateće mehanike, masa vozila je u konačnici pet kilograma manja u odnosu na osnovni model, Alfu 159 2.2 JTS.

Autodelta 159 J4 2.2 C je treći model u ponudi britanske tvrtke, a na tržište stiže nakon uspješnih sportaša, Brere J5 3.2 C i Spidera J6 3.2 C. Automobil je razvijan 18 mjeseci, a lista narudžbi otvara se 1. srpnja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara