Edo sredio Enza

NJEMAČKI specijalista za radikalne izdanke autoindustrije nastavlja istim ritmom. Na tapeti je opet Ferrari, i to njegov najekskluzivniji model.

Ferrari Enzo nakon prerade razvija još više snage. U pitanju je 514 kW/700 KS (+29 kW/39 KS) pri 8.200 o/min, te 715 Nm (+58 Nm) pri 5.800 o/min, pa ova autoegzotika sada za ubrzanje treba svega 22 sekundi. Naravno, do 300 km/h, dok će na 200 km/h biti nakon svega 9,5 sekundi.

Recimo i vrijednosti standardne u usporedbama: 0-100 km/h za manje od 3,5 sekundi i maksimalna brzina veća od 370 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modifikacije motora zahvatile su elektroniku, usisni i ispušni sustav, karakteristikama vrlo sličan modelu FXX. Također, ispušni sustav moguće je regulirati iz kabine pritiskom na tipku kada se putem elektronski upravljanog ventila regulira protok. Po uzoru na FXX reprogramiran je mjenjač, dok su standardni naplatci zamijenjeni novima, sprijeda promjera 19 inča, a straga broj većima. Kontakt s podlogom ostvaruje se putem michelinku mjera 265/35 R19, odnosno 335/30 R20.

S obzirom da je naklada Enza postavljena na 400 primjeraka, za pretpostaviti je kako ovaj uradak neće ući u standardnu ponudu tvrtke.

Stoga su bilo kakve rasprave o cijenama i mogućim klijentima suvišne. Uostalom, već se i "serijski" Enzo pokazao suviše opasnom zvjerkom za njegove vlasnike, što je u konačnici rezultiralo blagim odumiranjem vrste.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara