FIRMA "Pepino" koja proizvodi kondome odlučila je na neobičan način provesti istraživanje o veličinama muškog uda koje bi im pomoglo u prizvodnji.
Po tisućama pivnica i kafića podjeljene su razglednice sa sloganom "Budi muško, izmjeri se" koje sadrže skalu u centimetrima za mjerenje dužine i četiri rupe za širinu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Muškarci trebaju poslati razglednice sa svojim mjerama kako bi mogli osvojiti vrijedne nagrade.
Ovisno o nadarenosti učesnici se dijele u kategorije "primata", "šakala", "vepra" i "bika", a u Pepunu tvrde da im se do sada javilo najviše "veprova". Do sada se nitko nije požalio na ovo seksi mjerenje, a reklama je izvrsna.
Po tisućama pivnica i kafića podjeljene su razglednice sa sloganom "Budi muško, izmjeri se" koje sadrže skalu u centimetrima za mjerenje dužine i četiri rupe za širinu.
Muškarci trebaju poslati razglednice sa svojim mjerama kako bi mogli osvojiti vrijedne nagrade.
Ovisno o nadarenosti učesnici se dijele u kategorije "primata", "šakala", "vepra" i "bika", a u Pepunu tvrde da im se do sada javilo najviše "veprova". Do sada se nitko nije požalio na ovo seksi mjerenje, a reklama je izvrsna.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati