Facebook postaje FACEBOOK: Mogu li velika slova spasiti toksični brend?

Facebook postaje FACEBOOK: Mogu li velika slova spasiti toksični brend?
Foto: Facebook

ZABORAVITE Facebook, upoznajte FACEBOOK.

Usred istraga, saslušanja na Capitol Hillu i općenito loše reputacije, ta je kompanija u ponedjeljak objavila da će se rebrendirati. U narednim tjednima, na društvenoj mreži će se pojaviti novi, raznobojni logotip ispisan velikim štampanim slovima. I na Instagramu i WhatsAppu, koje Facebook posjeduje, pisat će da su to FACEBOOKOVE usluge.

Facebook je omražena društvena mreža, FACEBOOK je kompanija za koju niste znali da je volite, piše Guardian.

Zašto FACEBOOK? Logo ispisan velikim štampanim slovima dokazuje vrijednost kompanije. Dizajniran je s "jasnoćom i otvorenošću s harmoniziranim velikim štampanim slovima", piše na Facebookovom blogu.

Osim toga, Facebook koristi "dinamične" boje s logotipom koji "poprima boju okoliša". Iz kompanije to nazivaju "empatičnom paletom boja" što ima smisla, jer se plava boja čini hladnom. Tvrde i da "suptilno omekšavanje uglova i dijagonala dodaje osjećaj optimizma".

Rebrendiranje nije najbolje prošlo, neki tvrde da ni logo s jednorozima ne bi spasio sliku koju kompanija ima u javnosti.

Prošlog mjeseca Yahoo je krenuo u suprotnom smjeru, prebacivši se na mala slova u nastojanju da, kako piše Verge, podsjeti ljude na svoje postojanje. Izabrali su font Centra No 2 Extrabold, umjesto velikih slova.

Još jedan posrnuli internetski gigant, AOL, učinio je isto desetljeće ranije. U vrijeme kad je ekonomija tonula, prebacio se na Aol. s točkom.

Je li novi logotip na njegovim uslugama pametan potez, hoće li FACEBOOK na WhatsAppu podsjetiti ljude da njihov povjerljivi WhatsApp s end-to-end enkripcijom zapravo potječe od Facebooka koji je doveo do skandala s Cambridge Analyticom?

U Facebookovu obranu, to nije bijeg od njegove reputacije, iako se razmišljalo i o promjeni imena.

"Želimo uhvatiti korak i uhvatiti se u koštac s onim s čim se moramo uhvatiti u koštac", rekao je  za Bloomberg direktor marketinga Facebooka Antonio Lucio.

Kompanija se zapravo udaljava od omraženih usluga stvaranjem upečatljivog identiteta na omiljenim mrežama koje je kupila. 

"Kada se strane sile umiješaju u izbore 2020., Mark Zuckerberg moći će Kongresu reći: Da, Facebook ima svojih problema, ali FACEBOOK je sasvim u redu", zaključuje The Guardian.

 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara