Holivudske zvijezde u dizajnerskim vodama
DO NEDAVNO je poznatim osobama bilo dovoljno da imaju uspješan film ili ako se radi o glazbenicima album, međutim danas se oni odlučuju upustiti i u druge vode. Tako nije rijetkost pronaći automobil koji nosi ime poznate osobe, bilježnice, šalice s njihovim potpisom ili modni asesoar. Ipak prednjače modni dizajneri i kreatori parfema. Poznate osobe koje već imaju izgrađeno ime odlučuju se na takve pothvate, ponekad kako bi učvrstile svoj brand i učinile svoje ime više prepoznatljivim, ponekad u želji za dodatnom zaradom, a često i kako bi pripomogli nekoj modnoj kući da se promovira ili proda svoju kolekciju.
Paris Hilton, Elizabeth Hurley, Kylie Minogue, Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Sean Combs, Penelope Cruz za Mango, Madonna za H&M i Sarah Jessica Parker - Steve and Barry's samo su neke od modnih marki koje možete pronaći na tržištu. Ali svi se slažu kako su kolekcije Gwen Stefani mjesto broj jedan kada je u pitanju moda.
Gwen Stefani je svojom glazbom oduševila svijet, ali nije promašila ni u modnoj odjevnoj liniji. Od prvog pojavljivanja u medijima prozvana je modnom trendsettericom, a danas je dobila status modne ikone. Debitirala je s kolekcijom L.A.M.B. koju je proširila Harajuku Lovers linijom. Kaže kako svoju inspiraciju crpi iz japanske kulture, ulice, ali najviše svoje nesputane mašte. Akronim L.A.M.B. skraćenica je za riječi Love. Angel. Music. Baby. što je naziv njenog prvog glazbenog albuma. Harajuku Lovers kolekcija dobila je naziv po pratećim plesačicama koje su plesale uz Gwen Stefani. Linija uključuje odjeću, torbe i modne dodatke. Za razliku od prve linije L.A.M.B. koja je namijenjena svima koji vole slijediti modne trendove, Harajuku Lovers usredotočila se na fanove, koji žele izgledati poput Gwen Stefani. Mnoge poznate osobe, poput Nicole Richie, Lindsay Lohan, Britney Spears, Paris Hilton, Carmen Electra i Halle Berry uhvaćene su u ovim kolekcijama, a neke su javno priznale kako su obožavatelji.
U drugom smjeru od kolekcija Gwen Stefani, otišle su Sienna i Savannah Miller koje su svoju prvu kolekciju Twenty8Twelve lansirale prije nepunih mjesec dana. Blago rečeno modna kritika i nije bila baš zadovoljna. Mnogi su im prigovorili da ni one same ne bi nikada odjenule ništa iz svojih kolekcija, što je dosta razočaralo ove sestre budući da je Savannah i fakultetski
obrazovana modna dizajnerica. Prilikom nedavnog predstavljanja svoje odjeće nisu organizirale ni modnu reviju, a najavile su kako će sebi moći priuštiti tako nešto tek ako ih kupi Gucci ili neki drugi modni magnat.Multitalentirana Jessica Simpson je jedna od rijetkih poznatih osoba koja sama i nosi odjeću koju dizajnira. Ipak, sve do zadnjeg Miami Swim Fashion Weeka nije bila priznata u svijetu mode. Međutim, svojom kolekcijom kupaćih kostima uspjela je osvojiti sve modne kritičare. Modnu javnost je oduševila veselim bojama, neopterećenim linijama i uzorcima koji nisu robovali dotadašnjoj modi kupaćih kostima.
Sean Combs poznatiji kao P Diddy nakon mnogobrojnih izleta izvan glazbe odlučio je plasirati i svoju odjeću, te tako postao jedna od prvih muških zvijezda koje su dobile svoju modnu marku. Sean John je linija koju je lansirao 1998. Osam godina kasnije lansiran je i parfem Unforgivable u suradnji s kozmetičkom kućom Estée Lauder. Njegova odjeća ocijenjena je izvanrednom, a prema riječima stilista pristaje i teenagerima i odraslim muškarcima. 2004. godine Vijeće modnih dizajnera proglasilo je Sean John Combsa najboljim dizajnerom, što ga je podiglo u sam vrh modne scene.
William Rast by Justin Timberlake pomalo je neutralna modna marka. Modni kritičari je ni ne hvale ni ne kude. Tek se ističu činjenice poput stila ili materijala od kojih je izgrađena.
Za razliku, Victoria Beckham je za svoje traperice dobila samo negativne kritike. Neki stilisti su se usudili reći kako je šteta jeansa potrošenog na te hlače jer nisu nosive i dizajna su koji je potpuno neprilagođen materijalu poput jeansa. Prije nego što je plasirala svoju kolekciju jednom je kroz šalu izjavila kako se boji da će je jeans hlače ubiti: "Potpuno sam opsjednuta jeansom, ali otkada sam počela nositi hlače s visokim strukom, toliko me stežu da na kraju dana imam mentalne slike svog epitafa (o.a.nadgrobnog natpisa)". Čini se da ništa nije naučila iz vlastitog iskustva. Njene traperice se prema informacijama iz branše vrlo dobro prodaju, ali najvjerojatnije zbog imena koje nose, a ne privlačnog dizajna ili udobnosti.
N.D.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati