Indijski modni boom

OD inspiracije za velike svjetske dizajnere, do razvoja vlastite modne scene, Indija je postala novo modno središte prema kojem se gleda.

U Indiji u zadnje vrijeme dolazi do porasta standarda, a time i procvata modne scene. Louis Vuitton, Hermes, Christian Dior i Gucci butici niču diljem cijele zemlje.

Osim što svoju zaradu sve većim dijelom dizajneri ostvaruju u Indiji, u zadnje vrijeme u Indiji traže i inspiraciju za svoje kreacije, a posebno se u cijene indijske tkanine.

Matthew Williamson, Diane von Furstenberg, Jean Paul Gaultier i Collette Dinnigan redoviti su posjetitelji svih modnih događanja u Indiji, a u ovom je mjesecu i najpoznatiji svjetski časopis Vogue tiskao i Vogue India, s australskim modelom Gemmom Ward na naslovnici.

Indijskoj modi dugo je trebalo da postane zamijećena, ali je zaista daleko dogurala. Ona više nije ono što smo povezivali sa šezdesetim i sedamdesetim godinama, te hipijevskim tunikama. Indijska moda se cijeni, ideje se prihvaćaju, a njihove tradicionalne tkanine upotrebljavaju za klasične modele. Dizajneri širom svijeta impresionirani su mogućnostima i načinom izrade njihovih tkanina i jedinstvenih uzoraka.

U svijetu gdje modno dominiraju Paris, Milan i New York i diktiraju modu, teško je i zamisliti kako bi se neki indijski grad tu mogao upetljati, ali njihova tehnologija postaje sve naprednija, a očuvana tradicija sve zanimljivija. 

Tako je na ovosezonskom pariškom tjednu mode najviše isticani dizajner bio je Manish Arora, koji je svojim bojama, tkaninama i krojevima oduševio sve posjetitelje. Također, primjerice Goldie Hawn je za svoj prvi redateljski film "Ashes to Ashes" angažirala modnog kreatora indijskog podrijetla Suneeta Verma. Film će se snimati najvećim djelom u Chicagu, a dodatni kadrovi će se snimati u Indiji. Glavnu ulogu, onu modne dive koja odlazi u Indiju, glumit će sama Goldie.

N.D.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara