Jeste li uočili koju ikonu je Instagram maknuo? Nitko je nije koristio

Jeste li uočili koju ikonu je Instagram maknuo? Nitko je nije koristio
Foto: Instagram

INSTAGRAM je s naslovnice potiho uklonio ikonu za IGTV, bez pompe koja je nastala kad su najavljivali tu platformu, na kojoj su korisnici mogli objavljivati vertikalne videozapise dugačke do čak sat vremena, ali očigledno to nisu radili.

Ikonica za IGTV bila je pored strelice za izravne poruke u gornjem desnom kutu aplikacije. Ljudi nisu klikali na ikonu - otkrivali su snimke drugim načinima, priznao je Instagram u priopćenju, piše CNN.

"Kako smo nastavljali raditi na tome da ljudima olakšavamo stvaranje i otkrivanje IGTV sadržaja, saznali smo da većina ljudi pronalazi IGTV sadržaj putem pregleda u Feedu, IGTV kanala u Exploreu, na profilima autora i u samostalnoj aplikaciji", rekao je glasnogovornik. "Vrlo malo njih klikne na ikonu IGTV-a u gornjem desnom kutu početnog zaslona u Instagram aplikaciji."

Tvrtka u vlasništvu Facebooka debitirala je na IGTV-u 2018. godine u nastojanju da se natječe s YouTubeom: Omogućuje ljudima objavljivanje vertikalnih videozapisa. Dužina videozapisa ovisi o broju sljedbenika koje osoba ima, ali maksimalno vrijeme je jedan sat. Prije IGTV-a, Instagram je ljudima omogućavao objavljivanje videozapisa samo u trajanju do 60 sekundi.

Prilagodba za IGTV nije bila kakvu su iz tvrtke očekivali. Analitičari su već prije otkrili kako IGTV nije bio uspješan poput Storyja. Visoko profilne zvijezde, uključujući Kim Kardashian West, koje su trebale stvarati sadržaj za IGTV, nisu koristile opciju.

Neki influenceri kažu kako je razlog nepopularnosti IGTV-a bio nemogućnost monetizacije. Na YouTubeu snimke slične duljine mogu uključivati reklame koji donose prihod kreatorima.

TikTok, aplikacija za dijeljenje videosadržaja, također je eksplodirala u popularnosti, dok IGTV nije odjeknuo ni približno toliko. U 2019. godini zabilježeno je oko 700 milijuna preuzimanja, prema podacima Apptopije. Broj preuzimanja IGTV-a mnogo je manji: svega 6 milijuna, priopćila je tvrtka.

Sadržaj IGTV-a i dalje će biti vidljiv u samostalnoj aplikaciji, u feedovima ljudi i putem gumba IGTV na stranici Istraživanje (Explore).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara