Mladi FER-ovac i njegova sjajna ekipa osmislili revolucionarnu igračku koja osvaja svijet
Foto: Facebook
TEK ŠTO je diplomirao, mladi FER-ovac Matija Srbić osmislio je igračku koja ja oduševila svijet. Posebno joj se raduju mame i tate jer riječ je o sustavu koji uz pomoć senzora, plišane igračke i mobilne aplikacije u svakom trenu obavještava roditelje o tome gdje im se mališan kreće.
Senzori se postavljaju na sva mjesta za koja roditelji smatraju da bi mogla biti opasna za njihovo dijete i ne žele da im se približava kad nisu prisutni.
Ideju za ono što će postati startup projekt "Juvo-Home Friend" Matija je dobio gledajući reklamu o kojoj je brujala čitava Amerika kad je emitirana u najgledanijem terminu, na poluvremenu Super Bowla 2015. Prikazuje dječaka koji priča da kad odraste želi naučiti voziti bicikl, letjeti, vjenčati se, ali nije imao priliku jer je poginuo u slučajnoj nesreći u kućanstvu.Tvrtka koja je naručila reklamu optužena je da beskrupulozno želi zaraditi igrajući se emotivnom pričom o mrtvom dječaku, a oni su se branili da im je namjera bila upozoriti roditelje da se veliki broj smrti djece koje se dogode u vlastitom domu može spriječiti.
Reklama je i Matiju potaknula na razmišljanje i istraživanje. "Nakon provedenog istraživanja i provjeravanja statistika, ispostavilo se da se takve nesreće stvarno događaju i da samo u SAD-u nekoliko milijuna djece godišnje bude ozlijeđeno u njima", govori nam Matija. Ideja je rođena, a ni odabir imena nije slučajan - radi se o latinskoj riječi Juvo koja prevedena na hrvatski znači štititi, čuvati, pomagati.
"Prototip planiramo dovršiti krajem siječnja 2017. godine, a nakon dovršavanja planiramo pokrenuti crowdfunding kampanju. Ovog smo ljeta prošli i CF akademiju gdje smo također razmišljali o iznosu kojeg bi tražili i tad smo procijenili da bi tražili 20 tisuća dolara, ali ta brojka će se do početka kampanje u veljači vjerojatno još mijenjati. Naš glavni cilj kroz CF kampanju je dobiti medijski prostor i da što više ljudi čuje za nas i prepozna Juvo kao brend. Također, uspjeh na CF kampanji iskoristit ćemo kao vjetar u leđa za traženjem investitora. Ako ćemo imati puno 'backera' i pokaže li se dovoljno velika potražnja za proizvodom, vjerujemo da ćemo i bez problema pronaći investitora", otkriva Matija daljnje korake.
Matija Srbić kao začetnik same ideje, voditelj projekta i cloud developer i iza sebe ima mladu, marljivu i entuzijastičnu ekipu. Uz projekt, svi imaju i fakultetske obaveze odnosno dodatni posao kao izvor zarade, a zbog toga često rade i do kasnih noćnih sati. Matija trenutno ima i dvije inkubacije (u HUB385 nakon uspješnog Brave New World hackathona i na FER-u u sklopu SPOCK inkubatora).
U ekipi su još i Igor Armuš zaslužan za razvoj mobilne aplikacije, Sara Bajlo zadužena je za izgradnju zajednice roditelja i marketing, a uz to je i full-time mama, Stanko Krtalić Rusendić bavi se razvojem senzora, Ivor Turčin bavi se svime po potrebi, a trenutno je zadužen za digitalni marketing te Viktor Viljevac koji se bavi financijama.
"Nakon nekoliko uspješnih natjecanja na kojima sam vidio da se ljudima ideja i sam Juvo kao maskota jako sviđaju, odlučio sam potražiti ekipu s kojom ću tu ideju i realizirati. Ne-developerski dio tima (Sara, Ivor, Viktor) su mi se javili nakon predstavljana projekta u jednoj studentskoj grupi na Facebooku za traženje studentskog posla, a developerski dio (Igor i Stanko) su mi se pridružili preko kolega FER-ovaca koji su mi ih preporučili kao izvrsne programere, ali i dobre prijatelje", zaključio je Matija zasad priču o sjajnoj grupi mladih ljudi koja bi se, ako bude sve po planu, tek trebala zakotrljati.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati