Nova Guccijeva kampanja šokirala: "Prepala sam se, što je ovo?"

Nova Guccijeva kampanja šokirala: "Prepala sam se, što je ovo?"
Foto: Instagram/Gucci

NOVA Guccijeva kampanja za liniju ruževa privukla je mnoštvo pozornosti na društvenim mrežama. U kampanji za liniju od čak 58 novih nijansi ruževa pojavljuje se Dani Miller, pjevačica punk benda Surfbort, te manekenka Mae Lapres.

Čim su se pojavile prve fotografije kampanje na Instagramu, krenula je rasprava. Dok su jedni oduševljeni i podržavaju Guccijevo uvažavanje različitosti, drugi smatraju da je kampanja pretjerana.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

"Ovo definitivno neće nikoga motivirati da kupi taj ruž", "Radije bih onda potrošila taj novac na zubara nego na vaš ruž", "Ne sviđa mi se ovo", "Može li mi netko objasniti što je ovo?", "Promovirate lošu higijenu i loše zdravstvene navike, ovakvi zubi nisu samo estetski problem već i medicinski", "Sorry, Gucci, ali uništili ste si ime", "Prepala sam se", bunili su se neki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

Drugi su bili oduševljeni.

"Ovo je genijalno", "Napokon vidim reklamu za ruž na nekome tko nema umjetni prebijeli holivudski osmijeh", "Napokon uvažavate normalno", "Ljepota je ljepota, bez filtera", "Zaista je tužno da smo došli do toga da nas razljuti to što netko nema savršen holivudski osmijeh. Pogledajte se u ogledalo", "Nemaju svi savršene zube i tužno je vidjeti da nečija nesavršenost vrijeđa druge", "Čekajte, što ona ne bi smjela nositi ruž jer se vama ne sviđaju njezini zubi? Glupi ste", branili su kampanju drugi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

"Šminka je nešto poetično i prolazno što možete dodati vašem licu, promijeniti ili pomoću nje istaknuti nešto na sebi. Šminka je za mene nešto poput čarobnog jezika, čvrsto je povezana s drugim detaljima koje koristimo za naglašavanje sebe, poput frizure ili nakita. Od svih tih aspekata koje koristimo da naglasimo ili podcrtamo neki aspekt sebe, šminka je najneposredniji i najstariji način i samim time najfascinantniji", rekao je kreativni direktor Guccija Alessandro Michele najavljujući kampanju za WWD.

"Budi hrabra. Budi jarka. Budi lijepa", slogan je kampanje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara