Ovi iritantni trendovi ubijaju ljepotu putovanja
RAZLIČITE vremenske epohe donose sa sobom obrasce ponašanja putnika koji se ponavljaju. Zajednički su većem broju ljudi, pa ih možemo prepoznati kao trendove koji neko vrijeme traju, a potom nestanu. Ovo su neki od najiritantnijih.
Ekonomska klasa - pretvaranje repa aviona u stočni vagon
Sve je počelo 2012. godine kada je kompanija Delta Airlines uvela osnovnu ekonomsku klasu. Vjerojatno je ovaj način putovanja povoljan, ali prije kupovine karte nedovoljno se razmišlja o ograničenjima tijekom leta. Ako se pak odlučite na to, znajte da pojedine kompanije ne dozvoljavaju online checkiranje karti, ako ne checkirate prtljagu. Također, samo osobna prtljaga se može unijeti besplatno. Mala torba prolazi posebnu kontrolu na terminalu. Također, ne možete izabrati mjesto koje želite. Ako je avion pun, osobnu prtljagu koju nosite sa sobom najčešće držite u krilu ili pokraj nogu. Ako se žalite posadi, reći će da ste trebali izdvojiti malo više novca kako biste imali dovoljno udobnosti. Zato dobro razmislite je li ušteda vrijedna maltretiranja.
Popusti za kupovinu novih karti odlaze u povijest
United Airlines je 2019. godine prekinuo praksu nagrađivanja putnika koji su na osnovu prijeđene udaljenosti dobivali popust pri kupovini novih karti. Bonus se može dobiti samo na osnovu prethodno potrošenog novca, pa su karte ekonomske klase skoro pa bezvrijedne. Kompanijama više nije bitna vjernost putnika, a sve se svodi na brojke i postotke.
Štapovi za selfie
Svi putnici na svijetu se dijele u dvije grupe: oni koji putuju sa selfie štapom i oni koji mrze ljude sa selfie štapom. Novinar Newsweeka David Farley ne gleda blagonaklono na ovu pojavu i smatra da je jedan od pokazatelja narcizma. Ipak, štap za selfie može biti vrlo koristan jer tako izbjegavamo uznemiravanje turista u trenucima kada se žarko želimo fotografirati ispred neke znamenitosti ili kada je iza nas fantastična panorama.
Travel influenceri
Godina 2014. ostat će zapamćena po pojavi novog zanimanja. Kada glumac ili glazbenik ima grupu od nekoliko stotina tisuća obožavatelja, to je vjerojatno zaslužio jer se ljudima sviđa njegova umjetnost. Sredinom prošlog desetljeća pojavljuju se ljudi bez ikakvog talenta, koji na društvenim mrežama bombardiraju pratitelje prizorima iz privatnog života. Serviraju svaki detalj o turističkom odredištu koje su posjetili i ne ostavljaju prostor za dodatna otkrivanja i iznenađenja.
Otkrivanje svoga kraja
Riječ je o ljudima koji iz nekog razloga ne mogu ići na odredište koje im se sviđa pa dožive svoj kraj kao turističku atrakciju. Često ni odlazak na odmor stopiranjem nije opasan ako se usporedi s opasnošću koju stvara drijemanje u dvorištu lokalnog kafića ili vlastitoj kući.
"Na putovanju se osjećaj kao mještanin"
Mnogi turistički časopisi pokušavaju popularizirati ovu ideju. To jednostavno nije moguće, jer zašto bi se mještanin osjećao kao turist? Umjesto besmislenih savjeta, budite radoznali, razgovarajte s ljudima, probajte lokalnu kuhinju i nitko vas neće doživjeti kao stranca. Budite sigurni da će to biti jedno od nezaboravnih putovanja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati