Porsche Carrera 4: Šminka i tehnološki napredak

NITI dva tjedna nakon predstavljanja obnovljene Carrere, slavna njemačka tvrtka proširila je novosti na izvedbu s pogonom na sve kotače.

Kao i u slučaju prethodno spomenutog modela, novosti obuhvaćaju obje karoserijske izvedbe, coupe i cabriolet, a uključuju i dvije motorne gdje je snažnija skrivena iza oznake 4S. Posljedice modifikacija na obnovljenom modelu vidljive su u svakom broju iz tehničkih specifikacija i tvornički deklariranih vrijednosti.

Primjera radi, nova Carrera raspolaže s 8,5% većom snagom, a u prosjeku troši i do 12,9% manje goriva. Konkretno, Carrere 4 Coupe sa 345 KS snažnim 3.6 motorom i opremljena PDK mjenjačem s dvije spojke troši svega 10,1 l/100 km. Snažniji model, 911 Carrera 4S opremljena 3.8 motorom snažnim 385 KS troši tek 10,7 l/100 km.

O tajnama uspjeha u optimizaciji modela već smo govorili. Međutim, ovaj model osim PDK mjenjača i direktnog ubrizgavanja goriva ima još jedan plus.

To je PTM (Porsche Traction Management) sustav elektronski upravljanog pogona posuđenog s modela 911 Turbo. Isti donosi veću dozu dinamičke stabilnosti i upravljivosti, a serijski se isporučuje s blokadom stražnjeg diferencijala.

Model se serijski oprema ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, dok je s popisa opcija izbačena Tiptronic S automatika. Nju će zamijeniti PDK mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa.

Estetski srodan izvedbi sa stražnjim pogonom, novi model nameće se LED dnevnim svjetlima, te bi-xenon tehnologijom prednjih svjetala u standardnom paketu. LED-ice su vidljive i straga, a kao posljednji znak raspoznavanja spomenut ćemo 44 mm širi stražnji kraj u odnosu na običnu Carreru.

Carrera 4 i 4S u prodaju stižu 25. listopada, a cijena je zasad nepoznata. Gotovo je sigurno da će tehnološki napredak biti praćen povećanim iznosom, kao i da se to neće odraziti na ritam prodaje. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara