Porsche Cayenne S Transsyberia

IZ STUTTGARTA nam stiže reli verzija popularnog Porsche Cayennea. Dorade zahvaćaju kompletan automobil, a isti će biti namijenjen za dugoprugaške reli dionice.

Unatoč dorađenoj elektronici snaga motora nije se mijenjala te i dalje ostaje 390 KS pri 6200 o/min. Sada se pak razvija ravnomjernije, a zamjetna je i smanjena potrošnja za nemalih 15%. Motor također podržava mješavinu benzina i etanola do razine od 25%.

Kao i ostali modeli u Cayennovoj gami, S Transsyberia dolazi s Porsche Traction Managment (PTM) sustavom raspodjele snage i momenta. U normalnom načinu rada prebacuje 62 % momenta na stražnje i 38% na prednje kotače. Po potrebi je u stanju prebaciti svu snagu na prednje odnosno stražnje kotače.

Podnica je ojačana dodatnim panelima od aluminija dok posebna zaštitna ploča od nehrđajućeg čelika štiti ispušni sustav od eventualne štete.

Reli Cayenne dolazi s podesivim zračnim ovjesom, a u stanju je podići se na 75 cm od tla što će omogućiti lakše prelaske preko potoka i bara. Zračni je filter pomaknut prema gore kako bi spriječio eventualni dotok vode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Standarde su gume zamijenjene robusnijima 255/55 R 18 T, a zanimljivi su i naplaci od lake legure obojani u nesvakidašnju narančastu boju. Za dozu pasivne sigurnosti brine se sigurnosni kavez u skladu s pravilnikom FIA-e.

Cayenne S Transsyberia standardno dolazi s navigacijom. Pretinac za rukavice zamijenjen je ovog puta Tripmaster računalom za planiranje puta.

Od zanimljivosti izdvajamo parkirnu kočnicu koja je sada ručno (serijski pedala) upravljiva i samim time sposobna da se koristi u vožnji. U prtljažnik su pak ugrađena dva dodatna spremnika s gorivom zapremine svaki po 20 litara

B.I. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara