VIŠEMJESEČNE špekulacije o povratku još jedne legende ovih dana su dobile novi nastavak. Norbert Reithofer, šef BMW-a, potvrdio je kako tvrtka razvija proizvod namijenjen prometu u velegradovima poput New Yorka.
Ukoliko se doista radi o utemeljenim izjavama novi BMW bi trebao biti osjetno manji od trenutno najmanjeg modela u gami, serije 1. Za očekivati je kako će budući mini gabaritima biti rival Smartu, ali i nadolazećim kei automobilima. Ponesen uspjehom Minija, nema razloga da BMW ne ponovi isti recept. Upravo na toj ideji temelje se nagađanja kako bi budući model trebao evocirati uspomene na legendarnu Isettu.
Naravno, ne treba očekivati ponavljanje originalnih rješenja kao što su sprijeda postavljena vrata. Puno jeftiniji i sigurnije je primijeniti standardna rješenja što će uključiti smještaj motora sprijeda i vrata na bok. Stoga će inovacije biti koncentrirane na pogonski sklop, koji će zbog sve strožih ekoloških standarda biti u najmanju ruku napredan. Realno je očekivati i električnu izvedbu, kao idealno rješenje za urbane uvjete u kojim prosječni korisnik dnevno ne prelazi više od 80 km.
Prvi gradski dvosjed iz BMW-a nakon pola stoljeća pauze u ponudi će biti pod novom markom, a karakterizirat će ga globalni nastup.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati