Predstavljen A5 Sportback
NA TRŽIŠTE će uskoro stići još jedan od onih automobila koji predstavljaju donedavno nezamislivi kombinaciju različitih koncepcija vozila. Tako nakon coupe/SUV-a u liku BMW-ovog X6 i svih tzv. kupeovskih limuzina, Audi za jesen priprema frankfurtsku prezentaciju, a potom i skoru komercijalizaciju Sportback verzije modela A5.
Riječ je o karavansko-limuzinskom coupeu koji će predstavljati praktičniju i nešto manje atraktivnu izvedbu A5. Od trenutne ponude na tržištu najsličnija mu je BMW-ova serija 5 GT, no ona je stepenicu više.
Glavne razlike u odnosu na coupe čine dakako troja vrata više, veća zapremina prtljažnika od 480, odnosno 980 litara. Veća je i ponuda prostora u putničkoj kabini kao posljedica 59 mm većeg međuosovinskog razmaka te nešto više linije krova.
U A5 Sportback će se moći smjestiti četiri putnika, a radit će se o jeftinijem izboru u odnosu na standardni coupe. Naime, početni bi model trebao stajati oko 33.500 Eura.
Njega bi pokretao 2,0-litreni TDI snage 170 KS i okretnog momenta od 350 Nm, a slijedit će ga 2.7 TDI (190 KS, 400 Nm) i 3.0 V6 TDI (240 KS, 500 Nm). A5 Sportback bi isprva trebao biti ponuđen i s dva benzinska motora.
Točnije, benzinsku će ponudu činiti 2.0 TFSI (211 KS, 350 Nm) te 3,2-litreni V6 snage 265 KS. Sredinom 2010. tržištu bi trebala biti ponuđena još jedna, najvjerojatnije benzinska izvedba, koja će preuzeti mjesto najjeftinijeg, odnosno tzv. ulaznog modela.
Na kraju recimo i kako će u ponudi biti 6-stupanjski ručni (samo s 2.0 TDI) te 7-stupanjski S-Tronic i 8-stupanjski multitronic (opcijski kod 3.2 V6) mjenjači s Drive Select sustavom, dok će oba benzinca i najsnažniji dizelaš standardno biti opremljeni pogonom na sva četiri kotača.
Kvalitetnije vozne osobine će jamčiti novi sustav elektroničke stabilnosti s elektroničkom blokadom diferencijala sprijeda.
I na kraju recimo kako ovdje Audi ne staje. Do kraja iduće godine planira se Audi A7 Sportback, pa gradski premium A1 itd.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati