Renault Egeus: Prvi luksuzni SUV francuskih korijena

RENAULT u rujnu na sajmu automobila u Frankfurtu predstavlja koncept svog prvog SUV vozila najviše klase. Dinamičan poput coupea i elegancijom na razini poslovne limuzine, Egeus nudi kompromis između komfora i uvjerljivih dinamičkih svojstava, na asfaltu i izvan njega.

Egues posjeduje pozamašne vanjske dimenzije, visok je 4.7, širok 1.92 i visok 1.66 metara. Dizajnerski se oslanja na prijašnje uratke francuskog proizvođača, koncepte Wind i Fluence, što u prijevodu znači da su zaobljene linije i dalje središnja premisa Renaultovog dizajna.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Atraktivan prednji kraj upotpunjen je originalnim zahvatima kao što je smještaj otvora za strujanje zraka ispod svjetala s LED tehnologijom. Na boku se može uočiti  blago ispupčenje koje generiranjem igre svjetla i sjene nastavlja dinamikom prema stražnjem kraju završavajući u ispupčenim ramenima. Konkavne staklene površine daju dojam kupolaste kabine, čime Renault nudi nastavak dizajnerskog trenda predstavljenog na VelSatisu i Avantime-u.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija 

Moćan nastup prvog Renaultovog SUV-a osiguravaju poveći kotači promjera 22 inča (Montupet), što zajedno s odignutom karoserijom (285 mm) omogućava solidne terenske sposobnosti.

Gume su Michelin Eden Weis, svojstvima vrlo bliske namjeni ovog vozila. Osim što doprinose boljem prijenosu snage na podlogu, one direktno utječu na smanjenje potrošnje goriva. Kako su opremljene PAX sustavom, Egues nema potrebe za rezervnom gumom.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Egeus pokreće 3.0 V6 turbodizelski motor opremljen partikularnim filtrom čestica. Maksimalna snaga je pozamašnih 184 kW/250 KS, no usprkos tome motor udovoljava Euro IV standardu.

Pogon je na sve kotače, a raspodjela snage između osovina u omjeru od 0 do 100 % odvija se potpuno automatski, ovisno o kvaliteti kontakta kotača s podlogom. Blagotvorno na komfor vožnje utječe i novi sedam-stupanjski automatski mjenjač zahvaljujući kojemu je donekle reducirana potrošnja goriva.

Gotovo dvije tone teško vozilo odlično se snalazi izvan asfalta. Maksimalnih 550 Nm zakretnog momenta, uvjerljivi pogon i kratki prevjesi začinili su manevarska svojstva na terenu. Ulazni kut iznosi 25 stupnjeva, dok je izlazni nešto veći, 32 stupnja.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Unutrašnjost je opskrbljena s četiri zasebna sjedala koja se mogu po visini pomicati punih 70 mm. Jedinstven dojam u kabini dobiven je upotrebom plavih tonova i dakako vrhunskih materijala. Pikseliziran motiv zalaska sunca na sjedalima, bež (i plava) koža, te originalno rješenje mjernih instrumenata samo su neke od osobitosti Renaultovog koncepta. Obilje svjetla u kabinu donosi sada već uobičajen stakleni krov.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Prtljažni prostor je priča za sebe. Osim dvodjelnog poklopca prtljažnika, tu su još električnim putem pomične police, te šina za olakšani utovar tereta. Inače sva vrata su opremljena senzorima putem kojih se registrira prisustvo vlasnika vozila, čime se aktivira proces automatskog izvlačenja ručica.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Egues će sasvim sigurno zauzeti središnje mjesto na izložbenom prostoru Renaulta. Razloga je mnogo, ali najbitniji je svakako što ovaj koncept budi maštu o mogućem lansiranju prvog renaultovog SUV-a.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu većih dimenzija

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara