Tabloid kojeg je Bezos optužio za ucjenu golim fotkama: "Sve je bilo zakonito"

Tabloid kojeg je Bezos optužio za ucjenu golim fotkama: "Sve je bilo zakonito"
Foto: Guliver Image/Getty Images

VLASNIK američkog tabloida National Enquirer u petak je uzvratio na optužbe šefa Amazona Jeffa Bezosa o "iznudi i ucjeni", tvrdeći da je izvještavanje lista o izvanbračnoj vezi najbogatijeg čovjeka na svijetu bilo zakonito te da će istražiti njegove tvrdnje.

Bezos je dan ranije optužio izdavačku tvrtku American Media Inc (AMI), u čijem je vlasništvu spomenuti list, za pokušaj ucjene prijetnjom da će objaviti "intimne fotografije" koje je navodno poslao svojoj djevojci, osim ako javno ne objavi da izvještavanje tog tabloida o njemu nije politički motivirano.

Osnivač Amazona stoga optužuje National Enquirer za "iznudu i ucjenu", a ured američkog tužitelja na Manhattanu provjerava da li navodna iznuda predstavlja kršenje sporazuma o kaznenom negonjenju.

>>>"Zbog ovog je čitav internet oduševljen milijarderom koji je uhvaćen u preljubu"<<<

"AMI je čvrsto uvjeren da je prilikom izvještavanja o gospodinu Bezosu djelovao u okviru zakona", priopćila je tvrtka.

Bezos i njegova supruga Mackenzie prošlog su mjeseca objavili da se razvode nakon 25 godina braka na dan kad je tabloid objavio članak o Bezosovoj aferi s Lauren Sanchez, bivšoj televizijskoj voditeljici, u kojemu se navode detalji privatnih poruka.

>>>Twitter preplavljen forama o spolovilu šefa Amazona<<<

U osobnom blogu Bezos je objavio emailove koje su mu proslijedili posrednici Davida Peckera, direktora American Media Inc., u kojima se navodi kompromitirajući materijal koji će objaviti ako ne odustane od istrage kako je list došao do njegovih već objavljenih privatnih poruka.

>>>Sin Mije Farrow nakon Bezosove optužbe za ucjenu tvrdi: "I meni su to učinili"<<<

"Umjesto da podlegnem iznudi i ucjeni odlučio sam objaviti ono što su mi poslali unatoč cijeni koju ću platiti i sramoti kojom prijete", napisao je Bezos na blogu.

"Ako se ja, s pozicije koju imam, ne mogu oduprijeti toj vrsti iznude, koliko ljudi može?"

Bezos (55), koji je jedan od najbogatijih ljudi na svijetu posjeduje list Washington Post.

Bezos je dodao i da je "neumoljivo pisanje" Washington Posta "o ubojstvu kolumniste Jamala Khashoggija nedvojbeno nepopularno u određenim krugovima".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara