"To se zove dobar marketing": Na reklamu dalmatinske cvjećarnice nemoguće je ostati ravnodušan

"To se zove dobar marketing": Na reklamu dalmatinske cvjećarnice nemoguće je ostati ravnodušan

Foto: Facebook

REKLAMA jedne dalmatinske cvjećarnice oduševila je pratitelje popularne Facebook stranice Dnevna doza prosječnog Dalmatinca.

Naime, maštoviti vlasnici na tabli ispred trgovine nacrtali su tri vrste cvijeća, među kojima je i marihuana. "Imamo dva od tri cvita, uđite i vidite koja su to dva", napisali su ispod crteža i nasmijali mnoge.

 

"Super strategija... Ako ništa, ja bi ušla pitati čija je ovo ideja pa mu dati ruku... Svaka čast! Jedino što ne bi imali onaj cvijet koji bi meni trebao", "To se zove dobar marketing, ja bi ušao vidjeti", "Neće se moći obraniti od kupaca", komentirali su oduševljeni pratitelji stranice.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara