PHAETON je oduvijek bio odgovor na pitanje koje nitko nije niti postavio. Svojom je pojavom odskakao od imidža Volkswagena te pokušao uzeti komad tržišta namijenjenog njemačkim premium predstavnicima.
Ipak, zahtjevna klijentela teško se mogla pomiriti s VW značkom na nosu tako skupog automobila. Teško se bilo pomiriti s činjenicom da Phaeton izgleda kao Passat kojeg je ugrizao bumbar. S druge strane, Phaeton je osjetno teži od bratskog A8 pa su se i vozna svojstva teško mogla mjeriti s glavnim rivalima.
Izvori tvrde da Volkswagen gubi oko 10.000 eura po Phaetonu. Velika brojka za jedan automobil no ako cijelu stvar gledamo iz perspektive poboljšavanja imidža to možda i nije tako velika cijena, posebice ako se uzme u obzir relativno slaba prodaja. Ne mora značiti da se baš svaki automobil mora proizvoditi zbog financijske dobiti.
Bilo kako bilo Volkswagen ne odustaje te najavljuje i nasljednika koji bi u proizvodnju trebao krajem 2010. s prvim primjercima na cesti godinu dana kasnije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati