Proteinski smoothie za djecu

Foto: Shutterstock 

SMOOTHIE je privlačan čak i izbirljivoj djeci. Ako imate problema s djetetom koje teško jede hranu bogatu proteinima, proteinski smoothie dobar izbor. Od voćnih okusa do kremastih tekstura, smoothie će pružiti sve potrebne hranjive tvari u samo jednoj čaši. Eksperimentirajte s tofuom, jogurtom i drugim namirnicama koje su bogate proteinima. Evo nekoliko prijedloga.

 
Voćno zadovoljstvo
 
Izmiksajte 1 šalicu soka od naranče, tri smrznute jagode i šaku borovnica s 1/4 šalice svježeg sira. Okus možete promijeniti tako što ćete koristiti različite sokove kao bazu. Ako koristite smrznuto voće, smoothie će biti kremastiji.
 
Smoothie za dinosaure
 
Ako vaša djeca inače ne vole jesti zeleno povrće, sakrijte ga u ukusan smoothie. U mikser stavite šalicu soka od jabuke i jednu bananu te špinat ili drugo zeleno povrće po želji. Smoothie će nakon miksanja biti zelen, ali prevladat će okus banane i dijete će uživati u svakom gutljaju. 
 
Shake od banane i kikirikija
 
Koristite mlijeko kao bazu. U njega dodajte 1 smrznutu bananu i 1 žlicu maslaca od kikirikija. Ako vaše dijete voli slatko, dodajte malo čokoladnog sirupa za čokoladni okus. 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara