Smanjite oticanje nogu u trudnoći

Foto: Shutterstock

UNATOČ svim divnim trenutcima koje trudnoća nosi, istina je da će vam ovo razdoblje biti neudobno. Plinovi, nadutost, bol u leđima, žgaravica i oticanje.

Najgore su otečene noge. Ne pristaju vam više vaše cipele, a stopala vas podsjećaju na vodene balone koje bi najradije ispuhali. Iako to nije najbolje rješenje, mi vam donosimo nekoliko savjeta kako ublažiti natečene noge. 
 
Držite noge na povišenom. Ovo je posebno učinkovito po noći. Dok držite noge na povišenom, pazite da vam je glava iznad srca.
 
Lagana vježba potaknut će cirkulaciju i otpuštanje nakupljenih toksina. Uz to pijte dosta vode.
 
Masaža će umanjiti napetost, a ujedno vas rješava toksina koji uzrokuju zadržavanje vode u tijelu. 
 
Namočite noge u toplu slanu vodu, a zatim ih izmasirajte kombinacijom ulja jojobe, peperminta i grejpa za hlađenje i đumbira koji će smanjiti oticanje nogu. Možete namočiti noge u hladnoj vodi za trenutačno olakšanje i rashlađenje natečenih nogu.
 
Plivanje je izvrsno za uklanjanje težine u nogama, a pomoći će vam i da se opustite. Osim toga, riješit će vas boli u leđima. 
 
Pijte puno vode kako ne bi dehidrirali. Oticanje se javlja zbog nepravilnog omjera u količini soli i vode u organizmu. 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Dodatni savjeti:
 
Ne držite noge prekrižene. Tako prekidate cirkulaciju krvi iz bedara u stopala.
 
Masirajte stopala teniskom lopticom ili hladnom konzervom. 
 
Nosite udobne cipele.
 
Izbjegavajte slanu hranu.
 
Nosite čarape za vene.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara