Vaše dijete se ne može zasititi pjesme Baby Shark? Pripremite se na sljedeće

Vaše dijete se ne može zasititi pjesme Baby Shark? Pripremite se na sljedeće
Foto: Youtube screenshot

BAŠ kada ste pomislili da Baby Shark fenomen ne može biti popularniji, autori popularne dječje pjesme objavili su vijest da će uskoro snimiti istoimenu seriju crtića i mjuzikl, piše Bloomberg.

Baby Shark je pjesma koju obožavaju mnoga djeca, a o njenoj popularnosti svjedoči činjenica da se našla i na Billboardovoj ljestvici stotinu najvećih svjetskih hitova u ovom trenutku. Prošloga tjedna bila je na 32. mjestu, a sada je na 38.

Upravo to je bio poticaj autorima pjesme, korejskom dječjem bendu, da nastave širiti priču o obitelji morskog psa koja je djeci očito jako zanimljiva.

“Plan je ove godine objaviti kratke animirane filmove koji će biti dostupni putem Netflixa, a u Sjevernoj Americi se radi i na mjuziklu”, prenosi Bloomberg, ali ni to nije sve.

“Možda ćemo razviti i igricu, kao i edukativnu aplikaciju”, kažu.

Na tržištu su se pojavile plišane igračke u obliku morskog psa koje sviraju ovaj dječji hit, a rasprodane su u svega dva dana prosinca kada su puštene u pretprodaju. 

“Očekivali smo da će prodaja trajati barem dva tjedna”, rekla je menadžerica brenda Emily Chacra o neočekivanom uspjehu.

Naravno, postoji razlog zbog kojeg je Baby Shark popularnija dječja pjesmica od mnogih drugih.

“Jako je zarazna, doslovno kao droga. Možete je pustiti da se neprestano vrti i toliku ovisnost stvara da je već pjevuše i roditelji, bake i djedovi”, kaže holivudski producent Teddy Zee.

“Znam mnoge roditelje koji je koriste kao mito kojim dijete izbaci dudu varalicu iz usta. Jasne su boje, jednostavan tekst. Ipak, mislim da puno pregleda ima od istih korisnika”, smatra novinarka i majka Elisabeth Dickinson.

Baby Shark je pjesma izdana 2016. godine, a originalna izvedba ima više od dvije milijarde pregleda, čime se smjestila u top 30 najgledanijih videa na YouTubeu do danas. Smatra se da je do sada pjesma uprihodila 24 milijuna dolara, a tvrtka očekuje rast prodaje od 70 posto ove i iduće godine, piše Financial Times.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara