Došao je red i na Ibizu
SEAT je ovih dana objavio prve informacije i fotografije osvježene Ibize čija svjetska premijera je zakazana za skorašnji auto-salon u Ženevi.
Kao što se očekivalo, Ibiza u novoj modelskoj godini ide u smjeru svoje veće braće. Dinamičniji izgled i redefinirana gama prate visoke standarde postavljene od strane posljednjih noviteta. Naglašeni sportski karakter Leona i monovolumena Altea precrtan je na Ibizu, koju ipak polako pritišću godine.
Vanjski dizajn osvježen je klasičnim make-up postupcima. Novi odbojnik s integriranim usisima zraka inspiriran je Leonom u WTC natjecateljskoj izvedbi. Sportske agresivnosti nikad dosta, pa su tako sada sve izvedbe dizajnerski bliže brutalnoj Cupri.
Poneka novost je uočljiva i straga. Modeli pokretani motorima snažnijim od 100 KS imaju jasno istaknut završetak ispušnog sustava, a blago je redefinirana i grafika pokrova svjetala. Tek će najzagriženiji Seatovi fanovi moći uočiti da je i stražnji odbojnik dobio pokoju novu oblinu i time vizualno povećao automobil. Ono što će svatko vidjeti (i osjetiti) je povećanje obuće. Ibiza je odrasla i sa standardnih 14-inčnih naplataka prešla na broj veće.
Unutrašnjost je (konačno) dobila nove, kvalitetnije materijale, koje prate nove boje i uzorci presvlaka. Neke od novina su novi volan i ručica mjenjača, a ventilacijski otvori dobili su kromirani obrub.
Šećer dolazi na kraju, a to je u ovom slučaju FR izvedba. Značajno osvježena Ibiza daje naglasak na atraktivnosti i spremno dočekuje prinove, Alteu i Leona s prestižnim FR značkama. Sliku o Ibizi FR zaokružuju novi 17-inčni alu-naplatci.
Ponuda motora ostaje ista, što u prijevodu znači da se Ibiza može pohvaliti najbrojnijom dizelskom gamom. Vrh dizelske piramide i dalje je rezerviran za 1.9 TDI motor sa 160 KS odnosno izvedbu Cupra. Oni skromnijih apetita na raspolaganju će imati 1.4 TDI (70 i 80 KS) i 1.9 TDI (100 i 130 KS) motore, dovoljno da se konkurencija zabrine.
I što se tiče benzinaca, gama je također vrlo bogata. Starta pomalo anemičnim 1.2-litrenim tri-cilindrašem (64 KS), a završava brutalnom Cuprom pokretanom 1.8T 20V benzincem od 180 KS. Između njih smjestio se 1.4 16V (75 i 100 KS), te 1.8T 20V sa 150 KS.
Pet je paketa oprema, a to su redom: Reference, Stylance, Sport, FR i Cupra. ABS je standardan na svim verzijama, TCS dolazi na onima pokretanim motorima snažnijim od 100 KS, a ESP je standardan na izvedbi Cupra.
Kad se sve zbroji (pet razina opreme i jedanaest motora), riječ je o 18 izvedbi. Pa neka se netko požali.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati