Omiljeni spot iz osamdesetih dostigao milijardu pregleda na YouTubeu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PJESMU je objavio norveški pop trio A-ha 1985., a na YouTube je postavljena u siječnju 2010. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.
Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.
Ovaj spot dobio je 1986. godine šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.
Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.
Ako ste zaboravili ovaj spot grupe A-ha ili ga do sada još niste vidjeli, evo prilike:
Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora
Ovo je jedna od najboljih stvari koju možeš napraviti za sebe u 2026.
Nova društvena igra za djecu je hit, mogla bi biti super poklon pod borom
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora
Ovo je jedna od najboljih stvari koju možeš napraviti za sebe u 2026.
Nova društvena igra za djecu je hit, mogla bi biti super poklon pod borom