Dvije tajne profesionalnih glumaca za učinkovitiju komunikaciju

Dvije tajne profesionalnih glumaca za učinkovitiju komunikaciju

Foto: Soompi

UČINKOVITA se komunikacija ne sastoji samo od pusto nabrojanih riječi jer iza njih mora postojati svrha dostave poruke njenom primatelju. Prije nego što pošaljemo poruku, moramo razmisliti o tome što zapravo želimo postići na kraju komunikacije. Jednom kad dokučimo koji je cilj naše komunikacije, više od polovice posla je obavljeno. Druge se polovica sastoji od namjere.

Namjera

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U komunikaciji se najčešće fokusiramo na riječi i sadržaj koje upućujemo primatelju. No često zaboravimo postaviti pitanja samima sebi u obliku: "Zašto mislimo da je naša poruka važna za primatelja? Zašto bi ih to trebalo brinuti?", što je fatalna pogreška za učinkovitu komunikaciju. Prije nego što pošaljemo poruku trebali bismo razmisliti o načinu na koji želimo da naš slušatelj shvati ono što mu poručujemo. Razumijevanje važnosti namjere kamen je temeljac svake briljantne i nezaboravne glume.

Vokalna i fizička manifestacija

Sve što činimo sa svojim glasom i tijelom mora podržavati prvotnu namjeru koju smo objasnili u prethodnom odlomku. Kada su vokalni i fizički mehanizmi usklađeni s odabranom namjerom, to onda nazivamo "podudarnost". U slučaju da šaljemo mješovite signale ili radimo razliku između onoga što govorimo i kako govorimo, primatelja poruke zbunjujemo i onemogućavamo da pravilno shvati poantu. Naprimjer, ako doktor uvjerava pacijenta da mora zdravo jesti, njegov bi izraz lica trebao biti ozbiljan kao i ton glasa, a pogled usmjeren ravno u oči.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara